Előzmények: Futó---művek, Futó---művek II, Futó---művek III, Futó---művekIV, Futó---művek V, Futó---művek VI, Futó---művek VII
Véééégreeee! Kész van mind az első, mind a hátsó futómű, komplett, már csak arra várnak, hogy berakjuk a kocsi alá.
Szépen néznek ki, valósággal sajnálom, hogy ezt már nem sokan fogják látni, ha eltűnik a kocsiszekrény alatt. De ez van, ez a futóművek sorsa:)
Egy pont maradt még nyitva, az első fékeknél a betétek rezgéscsillapító rugóiból nem a megfelelő darab jött, pedig a cikkszám stimmel. Nem az én három fékdugattyús féknyergeimhez való érkezett, hanem a későbbi, négy fékdugattyúshoz való. Átalakítottam, de azért gondolkozok rajta, hogy rendelek egy valóban ehhez a típusú fékhez valót. De erre ráérek, még akkor is ki tudom cserélni, amikor a futóművek bent vannak a kasztni alatt.
Az előző bejegyzésben említettem a rejtélyes Locktite anyagot, amivel a féltengelyek végét kell megkenni. Kiderült, hogy ez nem csak nekem okozott talányt,többek között BIG666 is belefutott ebbe a problémába. A kérdéses anyag egy réskitöltő anyag, ami azt hivatott megelőzni, hogy a féltengelyeken a kerékagyak akár a legkisebb mértékben meg tudjanak mozdulni. Az E-type gépkönyvében meg azért nincs benne, mert egyszerűen kifelejtették. Egyenlőre nem döntöttem el, hogy marad-e így, ahogy most van, rézpasztával, vagy megcsinálom ezzel a Locktite csodaszerrel.
Most kezdem, illetve folytatom a hangszigetelések kivágását, kezdem alul rendberakni a csöveket, a kézifék szerkezetet, a kipufogó hővédő pajzsokat. Ha minden kész alul, mehetnek be a futóművek. Remélem, erre sem kell sokat várni...