Rég írtam bejegyzést. Igaz, nem is történt sok minden a kocsi körül. Hogy miért? Arról majd később, írok majd egy szokásos éves összefoglalót nemsokára.
A mai történet még a nyáron kezdődött, mikor néhány órát tudtam a kocsi körül matatni, sok mindenre nem volt időm, inkább csak pakolgattam. Például összeszedegettem a kézifék alkatrészeit. Illetve magát a fékszerkezetet már felszereltem korábban a hátsó hídra. A kézifék kábel a kocsi alatt fut, és mivel egyenlőre a kocsi alját akarom rendbe tenni, ez is a elvégzendők lista elejére került.
Közben viszont ki kell pakolnom abból a helyiségből, ami elég nagy ahhoz, hogy egyszerre több mindent is végezzek egyszerre. Aránylag könnyen meggyőztem magam, hogy egyszerűbb beszerelni az előkészített dolgokat, mint újból elcsomagolni. Szóval, most már bent van a kézifék, de a helyiség még mindig nincs kipakolva:)
A szerkezetet nem volt igazán nehéz beszerelni, bár ezt nem én bontottam le, hanem a lakatos, emiatt néhány részletről nem készült fotó, és nincs benne a szervizkönyvben sem. Hogy még bonyolultabb legyen, néhány részletmegoldást csak rövid ideig használtak és csak ezen a típuson. De azért sikerült összeillesztenem a mozaik darabokat. Sajnos úgy néz ki, lakatolás alatt az egyik felerősítő csavar helye az alváz gerendában elmozdult pár fokot.ezt az egyik kar meghajlításával tudtam csak kompenzálni.
Be kell valljam, jó volt hosszú idő után megint az autó alatt feküdni, és érezni, ahogy a kezem alatt kezd összeállni a szerkezet...