Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Futó---művek II.

2010.06.14. 00:14 Miszter07

Előzmények: Futó---művek

Kezdjük először is azzal a hírrel, hogy a Kedvenc helyeim közé egy új mester került be. Ő az az esztergályos, akit az előző bejegyzésben említettem. Ami a fő, nem dobja ki a hibbant veterán autósókat:)

A futóművek végre darabokban vannak, bár az első futóműből az alsó lengőkarokat nem bírtam kiszedni. Mondták, locsolgassam fékolajjal, locsoltam. Mondták melegítsem, melegítettem. Igaz csak egy gázégővel. Semmi sem használt. Most azon ügyködök, hogy egy autószerelőhöz elkerüljön, aki ki tudja nekem a lengőkar tengelyeket egyben vagy akár darabokban szedni.

Érdekes tapasztalat volt, hogy itt a csavarok mennyive jobb minőségűek, mint máshol. Igaza lesz annak a levelelőtársamnak, aki szerint azok a csavarok natúr 5.6-os szakítószilárdságú "biliacél" csavarok. A futómű csavarok nem is annyira korrodáltak, és nem is akartak törni, pedig egy-két helyen alaposan nekifeküdtem, hogy megmozduljanak. Az viszont látszik, hogy ezek a csavarok galvanizáltak.

A lakatost is meglátogattam, elvittem neki az utolsó adag lemezt. Ha minden jól megy, akkor a nyár végére visszajön a kasztni, ezért most még sürgősebb lett a futóművek felújítása, bár reménytelennek látszik, hogy kész legyek ezzel, mire a kasztni visszajön. Mindenesetre most minden mást félretéve ezen dolgozok, de nagyon lassan haladok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr422079715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása