Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Porlasztunk tovább

2010.04.21. 00:26 Miszter07

Előzmények: Porlasztótól a kipuffogóigPorlasztó a boncasztalon, Porlasztó a boncasztalon II., Porlasztó a bocasztalon III.

Amint az előző bejegyzésemben említettem, sikerült szert tennem egy készlet porlasztóra. Nem teljesen ugyan az az alszámú változat, de alkatrészenként összehasonlítva eddig csak a tűben találtam különbséget.

Amire szükségem volt, az a hátsó porlasztó háza és az úszóház a felerősítő szerelvényeivel. Neki is álltam szétkapni, már fejből megy, tulajdonképpen csak elsőre tűnik bonyolultnak. De azért belenéztem a porlasztós könyveimbe, így sikerült rájönnöm, hogy az a furcsa alátét a fúvókánál nem is alátét, hanem egy bimetál hőkompenzációs elem. A bimetálnál meg nem mindegy, hogy melyik oldal melyik, én meg a nagy igyekezetemben lesikáltam a feliratot a lemezekről. Szerencsére a csere porlasztóból ki tudtam menteni ezt az elemet, és meg is tudtam pucolni, mostmár figyelve az oldalakra az összerakásnál. Még az elsőből is ki kell majd szednem ezt az elemet a másik porlasztóhoz.

Nagyon büszke voltam magamra, hogy milyen gyorsan szét tudok már kapni egy SU HS8 porlasztót, úgy hogy nagy igyekezetembe be is törtem a keverék állító csavart. Én vagyok a hülye, csak egy napot állt rajta a csavarlazító. Majdnem repült a porlasztóház az ablakon keresztül, de szerencsére sikerült a mozdulatot visszafogni, elvégre bérelt lakásban lakok most:) Valahogy valaki csak kiimádkozza nekem ezt a csavart, nekem ehhez nincs megfelelő felszerelésem.

Kihoztam magammal a gyujtáselosztót is, nekiálltam ezt is szétkapni. Egyenlőre úgy döntöttem, felújítom, pedig az első tanács, amit kaptam az volt, hogy cseréljem le egy elektronikusra. Az elektronikus gyújtások elég drágák, viszont könnyen beépíthetőek, míg a megszakítós gyújtás fillérekből felújítható, így egyenlőre logikusnak tűnik, hogy a meglevőt kis költséggel helyre rakom, aztán majd ha kedven/időm/pénzem/szükségem lesz rá, bepattan az elektronikus gyújtás. Elég simán szétjött, addig amíg egy stiftet ki nem kellett volna ütni, az meg itt nem ment. Úgy is kell mennem a másik autómmal autószerelőhöz, megkérem majd, hogy segítsen.

Egyenlőre tisztogatom az alkatrészeket, most könnyebben megy, hoztam magammal nagyon hatásos szereket.

Érdekesség, hogy az úszóházakon a tisztítás után előtűnt a 2631 szám kézzel bekarcolva. Tudja valaki, hogy mit jelent? A két kézírás különbözik, és a két porlasztó gyártása között is van néhány év...

És a szokásos ebay vásárlás, most csak egy eredeti krómkeretes bal oldali belső világítás jött, egy túltárolt darab. Kéne lőni egy jobb oldalit is, vagy a fekete kereteset fogom krómfestetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr511938708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása