Mi is történt az elmúlt két hétben? Szerencsére sok minden, egy-egy napról máskor külön bejegyzéseket írnék, de most próbálok rövid lenni.
Elkezdtem az apró anyagok közül a csőbilincsek beszerzését is. Szokás szerint majdnem az összes rozsdás, én nem vacakolok ezekkel. Meg nehézkes is lenne. Még a múltkor, amikor otthol voltam, egy tolómérővel végigméregettem a bilincseket, mert a csavarok kódolásával ellentétben ennek a logikájára nem sikerült rájönnöm. Egyenlőre csak az ebayon várok egy-egy jó ajánlatra, eddig két méretet sikerült leütnöm. Természetesen ezek is rozsdamentesek lesznek, csak nem lőnek érte tarkón az OT vizsgán...
A jobb oldali első sárvédő eléggé korrodált állapotban van sajnos, mint említettem korábban. Ide egy orrész javítóív lett előirányozva és megrendelve még a múlt évben, de akkor nem került leszállításra. Most szerettem volna, ha a második részlete a szállításnak megérkezne, amikor otthon vagyok, de természetesen nem jött össze. Mikor érdeklődtem, hogy mikor jönnek a cuccok, az eladó benyögte a legborzasztóbbat, amit hallani lehet: NLA = No Longer Available, azaz többet nem kapható. Próbáltam másikat venni sikertelenül, párban nem kellett 250 fontért. Sárvédő sem igen van használtan. Végül elég hosszas turkálás után sikerült egyet vennem a német ebayon nem sokkal az indulásom előtt, és ráadásul útba is esett az eladó, fel tudtam menet közben venni. Sokkal jobb állapotban van, mint az enyém, a problémás területek ráadásul a könnyebben javítható helyeken vannak. Mondjuk aggódtam, amikor az a bazi nagy koszos és rozsdás sárvédőt be kellett rakni a kocsim hátsó ülésére, mert tetőcsomagtartóm nincs, máshol meg nem fért el, és ott is csak cipőkanállal. Mondjuk alaposan be is csomagoltuk, mielőtt bevágtam volna a bőrülésre:)
Ez hosszúra sikeredett, hogy fogom ezt a bejegyzést röviden befejezni??? Na akkor a többit címszavakban!
Hazavittem a porlasztókról a galvanizáltatni valókat. Néhány csavar, felerősítő szerelvények, alátétek, stb, csupa apróság. Szépen megcsinálták.
Sikerült végre vqbrrel találkoznom, aki bont egy korai S2-est, abból végre nálam vannak a porlasztók, az AED, a légszűrőház a hűtő felső kereszttartóval, meg egy műszerfal fedél. Illetve addig dumáltunk, míg a légszűrőházat elfelejtettük berakni, majd legközelebb, amúgy is beszélünk még több alkatrészről.
Amikor a lakatos elvitte a garázsomból a kasztni elemeket, cserében lerakta a futóműveket. Ezeket átnéztem, tervezgetem a felújításukat, egyenlőre több opció is játszik, majd kialakul.
Sikerült végre eljutnom a lakatoshoz is. Egyenlőre alkatrészre vár, azok meg csak lassan akarnak Magyarországra érkezni. Ami eddig elkészült, azzal viszont elégedett vagyok.
A lakatostól hazafele beugrottam Kecskemétre, hogy leadjam Freetznek a porlasztó harangokat polírozásra, illetve 88Tibivel és S2-77-el találkozzak. Jót beszélgettünk, sok ötletet, megoldást ellestünk egymástól, és Freetztől olyan porlasztó harangokat kaptam vissza, hogy időnként azóta is előveszem, csak hogy egy kicsit nézegessem.
88Tibitől kaptam néhány lakatrészt, ami neki nem kellett a futómű felújításakor, meg egy hűtőventillátor viszkokuplungot, ami rosszul rendelt meg, mert az övére másféle való, viszont vittem neki csomagtartó gumit, amit egy kft gyárt Pesten, és meglepően jól megegyezik az eredeti angollal.
Rövid volt az otthon töltött idő, de szerencsére elég sok Jaguar fért bele. Mikor indultam vissza, a kocsi hátuljába beraktam egy pár felújítani való alkatrészt, inkább csak ötletszerűen (értsd: megláttam és befért a csomagtartóba) mint tervszerűen, úgy hogy az elkövetkező hetekben lesz munka!