Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Végre otthon

2012.06.11. 23:56 Miszter07

Előzmények: Lakatolunk I, Lakatolunk II, Lakatolunk III, Rozsda marja, nem ragyog..., Futó--művek II, Az elmúlt egy hónap, Az elmúlt egy év III, Lakatolunk. Fényezünk?

 

Több halasztás után múlt szerdán végre hazaért a kasztni. De még reggel is konzultáltunk az eső miatt. Végre szerencsénk volt, esemény és eső mentesen megérkezett a kasztni!!!! Közel három évet vártam rá, de megérte.

A kasztni alvázvédelmet és üregvédelmet is kapott szállítás előtt, ezzel már nekem nem lesz dolgom.

A kasztni a motorháztető és a sárvédők nélkül érkezett. Ezek egyenlőre a lakatosnál maradtak, a motor és a futómű beszerelése után visszavisszük hozzá a kocsit, ellenőrzi az ajtók hézagait, felszereljük a motorháztetőt és a sárvédőket, majd a fényezők fogják átnézni és javítani az esetlegesen bekövetkezett sérüléseket.

Jöjjön néhány kép, bár sajnos nem sikerültek túl jól. És valamiért a fényképeken a szín sokkal pirosabbnak tűnik, mint valóságban.

IMGP1343_test.JPG

IMGP1354_test.jpg

IMGP1371_test.jpg

IMGP1374_test.jpg

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr894581946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virago_1000 2012.06.12. 14:23:09

Hat nagy az orom akkor. Ha a lakatolas, fenyezes elkeszul, az mindenkeppen 1 merfoldko a felujitasban szerintem, mert ez a legnagyobb lelegzetvetelu es legkoltsegesebb resze a restauralasnak, masreszt meg eddig szetfele jott az auto / dolgoztal az alkatreszeken, innentol kezdve osszefele fog majd menni :)

Aztan elegedett vagy a fenyezok munkajaval? Ajanlanad oket masnak?

NBarna 2012.06.13. 08:03:21

Gratula, hogy sikerült idáig eljutni. Innen már minden munka öltözteti az autót.

Miszter07 2012.06.14. 23:53:29

@NBarna: Köszönöm, remélem kevesebb idő alatt összerakom, mint amennyi alatt szétszedtem:)

Miszter07 2012.06.14. 23:58:40

@Virago_1000: Elégedett vagyok a fényezők munkájával, nyugodt szívvel tudnám ajánlani másoknak. Az egy más dolog, hogy ők vállalnák-e:)

Mielőtt rájuk bíztam volna, láttam más munkájukat is, és szabályosan seggreültem a minőségtől, amikor először megláttam egy általuk fényezett kocsit. Viszont nem a legolcsóbbak, ezt is látni kell, és el kell fogadni.

Miszter07 2012.06.15. 00:03:40

@Virago_1000: Érdekes, örülök, örülök, de inkább gondterhelt vagyok. Egyfolytában az összerakáson jár az eszem, meg azon, hogy még mi is hiányzik.

Sokszor az apróságok visznek el rengeteg időt és energiát, és rengeteg ilyen apróság hiányzik még.

Pl. a szellőztető rendszerbe kellene egy puha gumilap. Fogalmam sincs, merre lehetne hasonlót szerezni, de már bevásárlás közben is állandóan aszt lesem, nincs-e valami, amit fel lehetne használni:)

NBarna 2012.06.15. 08:16:02

@Miszter07:
Puha gumilap helyett tudnál hsználni vékony polifoam lemezt. Nemrég vettem A4-es méretben papírboltban (dekorációs cucc). Szintén szellőztető rendszerben használtam, csak egy LR Discovery-ben

Miszter07 2012.06.15. 22:53:39

@NBarna: Kössz, megnézem, bár előbb kellene a környéken egy papírboltot találnom:)

Milyen LR-ed van?

NBarna 2012.06.17. 21:19:08

@Miszter07: Egy 1996 LR Discovery I. 300Tdi

bobbijones73 2012.09.13. 22:45:29

Kedves Mister07!

Gratulálok az autóhoz, gyönyörű lett a színe. Fantasztikus az elszántságod, irígylésre méltó!
üdv.
bbjones73

Miszter07 2012.09.14. 00:21:38

@bobbijones73:

Eredetileg zöldet (BRG - British Racing Green) akartam, amikor keresgéltem. Azonban egyszer belebotlottam egy ilyen zöldbe zöld belsővel, és az nagyon nem tetszett, viszont a bordóba meg egyből beleszerettem.

Végül is, egy teljesen gyári színre lett fényezve. És tényleg jól néz ki ebben a színben:)

deepwing 2012.12.25. 15:28:15

szia!
Kellemes ünnepet mindenkinek!

Nekem általánosságban lenne kérdésem a jaguárokról.
Melyik széria/típus/évjárat az, ami a legkevésbé rohadós fajta? Mennyire eladható/keresett a veteránpiacon itthon és külföldön? '88-90 körüli XJ-vel érdemes foglalkozni? Nem akarok venni semmit, csak elgondolkodtam azon, mit lehetne megvenni ma még 3-4000euro körül ami pár év múlva esetleg keresett lesz.

Egyébként grat a restauráláshoz.

Miszter07 2012.12.31. 11:38:46

@deepwing: Szia és elnézést a késedelmes válaszért.

Talán a '90 utáni autók már jobbak, a Ford elég nagy összegeket ölt a minőség javításába, mikor megvette a Jaguart. De ezek inkább youngtimerek, nem oldtimerek.

Keresettnek a régebbi sportkocsik, mint az E-type és elődjei, XK120, XK140, XK150. A limuzinokből is inkább az öreg Mark modellek a keresettek, már az én korai XJ-m sem egy népszerű darab. Az újabbak közül egyedül az XJ Coupé képvisel jelentősebb értéket.

Véleményem szerint 3-4000 Euróért amit kaphatsz, az az XJ6, XJ12 és az XJS különböző változatai, de ezeket befektetésként megvenni, hááát. Túl nagy darabszámban készültek, a régebbiekből ennyiért rossz állapotúakat kapni, jó állapotú szinte nincs, az újabbakból túl sok jó állapotú darab maradt meg. De az ár szerintem nem nagyon fog felfele menni. Az újabbaknál meg inkább áresést várok, ahogy a fő piacokon a nagy köbcentis öreg autókat hatóságilag próbálják ellehetetleníteni.
süti beállítások módosítása