Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

A jobb benzintank és a lyuk

2013.10.28. 23:36 Miszter07

Előzmény: Benzintankok

Végre megint a kocsi körül vagyok, tudok néhány napot dolgozni.


Még tavasszal elővettem a benzintankokat, a nyárra terveztem a felújításukat. Mikor nekiálltam, hogy leszedjem a leeresztő dugókat, észrevettem, hogy a jobb tank lyukas. Sajnos ezt annak idején nagyon benéztem, a tank egyébként jó állapotú, csak az alján van néhány anyaghiány.

IMGP2620_test.JPG

Egy ismerősöm bont egy S3-at, szóltam, neki, kellene a jobb tank. Meg is ígérte, aztán kiderült, abban is lyukas a jobb tank.

Jobb ötlet híján nekiláttam a donorból kioperálni a jobb tankot, de azon eleve volt egy horpadás a kasztnin jobb hátul, gondoltam, ha másnak nem, foltnak jó lesz az eredeti tankhoz. Kiszedtem az összes berohadt csavart, kivettem, majd megállapítottam, hogy ennek is szita az alja.

Most egy kicsit tanácstalanul toporgok. Az ilyen korai benzintank már nem kapható, a későbbi van még a boltokban, de annak más és máshol van a benzinszint jeladója. Valahogy nincs kedvem ahhoz, hogy az egyik tank másféle legyen benne, mint a másik.


A benzintankok másik kellemetlen meglepetése az volt, hogy a benzinszint jeladók is csak a kukába valók...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr295603923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2013.10.29. 06:44:42

Nézd meg a balost is tüzetesen, lehet, az is szar, akkor meg vehetsz egyforma balos-jobbost új jeladóval bele...

Miszter07 2013.11.17. 23:03:07

@arthur877: Megnéztem, a balos tank jó. Mondjuk abban volt benzin, mikor vettem, az alja biztos nem lyukas. Szerencsére találtam olyan utángyártott tankot, ami nekem kell.
süti beállítások módosítása