Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Húsvét után

2012.04.23. 00:19 Miszter07

Előzmény: Húsvét előtt

 

Na megint el vagyok maradva a blogírással. Most megpróbálom behozni magam, és ez a múlt hetet jelenti, mert ezen a héten semmi sem történt.

Először is, a múlt hét csütörtökre lett betervezve a kasztni hazaszállítása. Előtte való pénteken felhívtam a lakatost egy utolsó egyeztetésre. Le is fújtuk a szállítást:(

Két okom volt a halasztásra. Illetve három.

Először is, már régen megmondtam, hogy csak csontszáraz időben engedem a szállítást. Mivel a kasztni nagy, a zárt raktérben való fuvarozása problémás. Ha meg nyitott autómentő hozza, akkor nem akarom azzal kezdeni, hogy merem a vizet belőle.

Másodszor is, a fényezésben hibát találtak. "Vibrált, amikor belenéztem az ajtókba. Inkább nekiálltunk újracsiszolni." Mondtam jó, akkor ne kapkodjatok, csináljátok meg nyugodtan.

Harmadszor is, vasárnap visszautaztam többé-kevésbé állandó lakhelyemre, sokat nem oszt, nem szoroz, ha akkor kapom meg a kasztnit, amikor legközelebb hazautazok.

Végre befejeztem a kormánymű festését, amiben a múltkor a derékfájásom megakadályozott. Szép lett, bár egyenlőre a szilenteket nem raktam be. Remélem, nem fog a szép festés megsérülni, mikor teljesen összeszerelem.

Molyoltam még egy kicsit a fékek és a differencálmű körül, de végül is félretoltam. Inkább elővettem a hátsó kerékagyakat, hogy szétszedjem, és megpucolja, mert ezek az utolsó elemek a futóművekben, amikhez még nem nyúltam hozzá. Épp ideje elkezdeni, mert a hátsó kerékagyak hézagolása külön tudomány, tizedmiliméteres hézagológyűrűkkel, amikből biztos kell majd rendelni. Igaz, előtte kell majd egy mikrométer is, hogy tudjam milyen hézagoló is kell. A külső csapágy belső része kivételével a többit aránylag könnyen ki tudtam kocogtatni a helyéről, viszont erről nem sok fogalmam van, hogy fogom levenni.

Majd ötletelek, csak találok valami módot rá. Sajnos a szakirodalom sem tud sokkal jobb tanáccsal szolgálni, minthogy ha nem jön le könnyen, akkor vidd el egy gépműhelybe, ott majd biztos leszedik.

Hosszan haboztam, hogy légkondicionáló dobozát hogy javítsam meg. Bár megvettem minden szükséges anyagot az üvegszálas anyag javításához, de nem igazán volt se kedvem, se bátorságom belevágni. Végül is megint Sanyi-ka segített a segítségemre, ajánlott egy jó műanyagost. Majdnem tökéletes is lett a javítás, csak egy kis rész maradt ki, vihetem majd megint, mert az utazásom miatt már nem bírtam ott hagyni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr14467518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása