Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Húsvét előtt

2012.04.08. 20:37 Miszter07

A múltkor ott hagytam abba, hogy a donort betoltam a garázsba, de egy derékfájás megakadályozott a folytatásban.

Most nekiláttam a félbeszakadt munka folytatásának, de előtte el kellett rámolnom egy meglehetősen nagy láda tartalmát. Végre az SngBarratt leszállította a megrendelt alkatrészeimet, nem sokat vártam rá, alig fél évet. Igaz, volt benn egy-két ritkább alkatrész, ami nem volt raktáron, meg kellett várni, hogy beérkezzenek. Viszont mostmár megvan minden alkatrész a motor és a beltér kivételével, remélem, az elkövetkezendő időkben nem fog alkatrész hiány feltartani.

A donort megint bakra tettem, elkezdtem kibontani a csavarokat. Már majdnem végeztem, amikor alaposabban utána néztem a hátsó segédkeret feletti hővédő pajzsnak. Sajnos jó volt a gyanúm, nem ugyan olyan, mint amilyen az enyémben van, emiatt egyenlőre lemondtam arról, hogy a donorból pótoljam. Csak a kézifék szerelvény miatt már nem érte meg kivenni a hátsó futóművet, ezért inkább visszarakosgattam a kiszedett csavarokat. Illetve nem mindet, néhány annyira nehezen elérhető, hogy nem raktam vissza. Jó kis tréning volt így is, hogy mi vár majd rám a saját hátsó futóművem visszaszerelésekor. Hát, boldog nem lettem...

Ha már kezelésben volt a donor, kivettem a jobb hátsó háromszög ablakot, ez volt az utolsó darab a teljes sötétített ablak szetthez. Mert a szélvédő és a bal oldali elefántfül is benne volt az SngBarratos ládában. Igaz, el is felejtettem mondani, hogy a szélvédő miatt volt faláda, és amiatt volt nagy is.

A többi a szokásos. Alkatrész drótkorongozás, rohanás a homokfúvóhoz, a galvanizálóhoz, a szinterezőhöz. Illetve a szinterező előtt még meg kellett forrasztanom a vákuumtartály csövét, amit Sanyi-Ka vállalt el. Öt perc munka, fél éjszaka beszélgetés:)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr934371987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása