A múltkor ott hagytam abba, hogy a donort betoltam a garázsba, de egy derékfájás megakadályozott a folytatásban.
Most nekiláttam a félbeszakadt munka folytatásának, de előtte el kellett rámolnom egy meglehetősen nagy láda tartalmát. Végre az SngBarratt leszállította a megrendelt alkatrészeimet, nem sokat vártam rá, alig fél évet. Igaz, volt benn egy-két ritkább alkatrész, ami nem volt raktáron, meg kellett várni, hogy beérkezzenek. Viszont mostmár megvan minden alkatrész a motor és a beltér kivételével, remélem, az elkövetkezendő időkben nem fog alkatrész hiány feltartani.
A donort megint bakra tettem, elkezdtem kibontani a csavarokat. Már majdnem végeztem, amikor alaposabban utána néztem a hátsó segédkeret feletti hővédő pajzsnak. Sajnos jó volt a gyanúm, nem ugyan olyan, mint amilyen az enyémben van, emiatt egyenlőre lemondtam arról, hogy a donorból pótoljam. Csak a kézifék szerelvény miatt már nem érte meg kivenni a hátsó futóművet, ezért inkább visszarakosgattam a kiszedett csavarokat. Illetve nem mindet, néhány annyira nehezen elérhető, hogy nem raktam vissza. Jó kis tréning volt így is, hogy mi vár majd rám a saját hátsó futóművem visszaszerelésekor. Hát, boldog nem lettem...
Ha már kezelésben volt a donor, kivettem a jobb hátsó háromszög ablakot, ez volt az utolsó darab a teljes sötétített ablak szetthez. Mert a szélvédő és a bal oldali elefántfül is benne volt az SngBarratos ládában. Igaz, el is felejtettem mondani, hogy a szélvédő miatt volt faláda, és amiatt volt nagy is.
A többi a szokásos. Alkatrész drótkorongozás, rohanás a homokfúvóhoz, a galvanizálóhoz, a szinterezőhöz. Illetve a szinterező előtt még meg kellett forrasztanom a vákuumtartály csövét, amit Sanyi-Ka vállalt el. Öt perc munka, fél éjszaka beszélgetés:)))