Vannak napok, amikor semmi sem jön össze. Na ez a mai nap is ilyen volt. Legalábbis én így érzem...
Kezdődött azzal, hogy felhívtam a Jaguar szervízt, hogy lehúznák-e a hátsó kerékagyról a külső csapágy belő részét. Mondták, utána néznek a célszerszámnak, visszahívnak. Nem hívtak. Mivel elég jó a kapcsolatunk, nem kétséges számomra, hogy vissza fognak hívni, de a napi, ha nem a heti tervem ezzel már borult.
Következtek az ablakemelő motorok. Egy kellene még, volt egy alkalmi vétel, vettem egy kocsira való motort kompletten mechanikával együtt, gondoltam, csak lesz egy olyan használható motor, ami nekem kell. Sajnos a négy motorból az egyikről letört az egyik csatlakozó, ez hasonló hiba, mint amivel már korábban találkoztam. A többit, gondoltam, kipróbálom, működnek-e. Elővettem a haver akkuját, ami a garázsomban pihengetett, fogtam az egyik vezetékeit, és az akkuhoz érintettem. De csak szikrázás, semmi más, egyik sem mozdul.
Kicsit furcsának találnám, ha mindhárom rossz lenne, bár semmi sem kizárt, az eladó nem ígérte, hogy működnek. Tudom, sok minden lehet, a rossz akkutól az elkopott szénkefékig, de sajnos a műszereim távol vannak. Amikor meg a műszereim közelében leszek, akkor meg nem lesz akku a környékemen. (A járós autóméval inkább nem kísérleteznék... )
Most van 6 nem működő motorom, illetve a sajátomból való kettő az működik, csak a csatlakozójukat barkácsolták meg, úgyhogy veszteni valóm nincs, nekiállok egyet-kettőt szétszedni, hátha meg lehet javítani. Mert egy felújított darab elég sokban lenne.
Utána a kézifék ejtett pofára. Mint korábban írtam, az alsó fedőlemezekből eltűntek a bepréselt anyák. A donoromból csak emiatt nem akartam kivenni a hátsó futóművet, úgyhogy vettem az ebayon egy pár hátsó kézifék szerelvényt.
Az egyik szét is jött különösebb probléma nélkül, a másiknál viszont megforgott a bepréselt anya. Szétfűrészeltem a felső fedőlapot, hogy át tudjam húzni a szerelvényen, és hozzáférjek a bepréselt anya belső feléhez. Megfogtam egy kombinált fogóval, de így sem akart a csavar kitekeredni. A kombinált fogót viszont szétmarta az anyát. Viszont megértettem rögtön, hova tűntek a galvánban. Alumíniumból vannak. .................. (A pontok helyén meglehetően sok, és nem nyomdaképes szó illetve kifejezés áll. Mindenki gondolja oda.) Az alut meg megeszi a galvanizálás előtti savazás. Ha egyszer sikerül egy pár fedőlemezre szert tennem, az porszóratva lesz ezek szerint.