Előzmények: Porlasztunk tovább
Nem jutott eszembe semmi szellemesebb cím. A lényeget viszont kifejezni:)
A gyújtáselosztó összerakásától, meg kell mondanom, tartottam. Mikor szedtem szétfele, akkor az alkatrészek nem álltak össze egésszé.
Az asztalon felsorakoztatva az alkatrészeket sem jött meg túlzottan a kedvem, de azért elkezdtem egymáshoz illeszgetni az alkatrészeket, főleg a szétszereléskor készült fényképekre támaszkodva. Abba is hagytam nem sokára, amikor be kellett volna ütni a stiftet, ugyan azt, amit a szétszereléskor sem tudtam a 2. emeleten a lakásomban kiütni. Most azért inkább az bizonytalanított el, hogy éjjel 11-kor kulturált ember nem kalapál a konyhakövön, mert az ideges szomszédokat és dühös lakástulajdonost jelent. (Ne feledjük el, egy ideje nem Magyarországon lakom, és errefele a szomszéd nyugalmát még komolyan veszik.)
Néhány nap múlva, mikor véletlenül sikerült normális időben lelépnem a melóból, és még kedven is volt hozzá, nekiálltam megint. Legnagyobb meglepetésemre a stift simán bement a helyére. Még nagyobb meglepetésemre nemsokára bután néztem ki a fejemből, hogy jééé, nem maradt több alkatrész, tulajdonképp kész vagyok! Régen élveztem a szerelgetést ennyire.
Azért a megszakító hézagot még kézben beállítottam, a helyére szerelve azért sokkal nehézkesebbnek tűnik. Nem véletlen, hogy sokan dobálják le a megszakítós gyújtásokat, és szerelnek fel elektronikusokat. Ehhez a 6 hengeres XK motorhoz vagy 4-5 féle van. Hosszabb távon nekem is tervbe van egy véve, de ez a jövő zenéje.