Ma végre fel tudtam kelni az ágyból, ahova lázas betegen bezuhantam a hét elején. Muszáj volt, megjött a megrendelt cucc az AngloPartshoz.
Van új gyujtótrafó, légszűrő, olajszűrő. Nem volt drága, és nem árt ha van alapon rendeltem egy gyujtásmegszakítót is, ha a bent levő jó, akkor megy tartaléknak, ez fogyó alkatrész. Van új sapka a hűtőre és a hűtővíz kiegyenlítő tartályra is, mivel a gyanúm szerint a vízvesztésben ezek szerepet játszhattak, illetve a hűtővíz sapka jól hallható sziszegéssel adja a világ tudtára, hogy nem zár tökéletesen. Egy eredeti benzinszűrő betét is jött, mert az eredeti, a kocsihoz korban és szellemben is illő üvegbúrás benzinszűrőt a csomagtartóban találtam meg, helyette meg egy randa műanyag van beépítve.
Ha már arra jártam, vettem egy Connolly bőrtisztító és kondícionáló készletet. Tudni kell, hogy a Connolly cég szállítja a bőrt az angol luxusmárkáknak. Csak az "első osztály" megy a Rollsba, a "másod osztály" a Jaguarba. Nehogymár valami olcsóbb készítményt kenjek egy Jaguar üléseire:) A Nivea kézkrémet kaptam még tippként a bőrpuhításhoz és ápoláshoz, ha bevásárolni megyek, abból is veszek majd néhány dobozzal. Kíváncsi vagyok, a Nivea vs Connolly mérkőzésre, de lehet, hogy a kombinált használat lessz a nyerő.
Mindenesetre az elkövetkező időben a motort nézem egy kicsit jobban körbe, közben nekilátok felderíteni a nem működő elektromos körök rejtéjét is.