Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Karácsony előtt

2007.12.21. 22:29 Miszter07

Ma végre fel tudtam kelni az ágyból, ahova lázas betegen bezuhantam a hét elején. Muszáj volt, megjött a megrendelt cucc az AngloPartshoz.

Van új gyujtótrafó, légszűrő, olajszűrő. Nem volt drága, és nem árt ha van alapon rendeltem egy gyujtásmegszakítót is, ha a bent levő jó, akkor megy tartaléknak, ez fogyó alkatrész. Van új sapka a hűtőre és a hűtővíz kiegyenlítő tartályra is, mivel a gyanúm szerint a vízvesztésben ezek szerepet játszhattak, illetve a hűtővíz sapka jól hallható sziszegéssel adja a világ tudtára, hogy nem zár tökéletesen. Egy eredeti benzinszűrő betét is jött, mert az eredeti, a kocsihoz korban és szellemben is illő üvegbúrás benzinszűrőt a csomagtartóban találtam meg, helyette meg egy randa műanyag van beépítve.

Ha már arra jártam, vettem egy Connolly bőrtisztító és kondícionáló készletet. Tudni kell, hogy a Connolly cég szállítja a bőrt az angol luxusmárkáknak. Csak az "első osztály" megy a Rollsba, a "másod osztály" a Jaguarba. Nehogymár valami olcsóbb készítményt kenjek egy Jaguar üléseire:) A Nivea kézkrémet kaptam még tippként a bőrpuhításhoz és ápoláshoz, ha bevásárolni megyek, abból is veszek majd néhány dobozzal. Kíváncsi vagyok, a Nivea vs Connolly mérkőzésre, de lehet, hogy a kombinált használat lessz a nyerő.

Mindenesetre az elkövetkező időben a motort nézem egy kicsit jobban körbe, közben nekilátok felderíteni a nem működő elektromos körök rejtéjét is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr97271933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása