Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Elmaradás

2008.07.10. 00:24 Miszter07

Jól elmaradtam a blog írásával, igaz, a kocsin sem volt időm dolgozni. Sajnos úgy tűnik, a nyár végéig igen hézagosan lessz időm a munka mellett mással is foglalkozni:(

Szóval, a kocsin nem dolgoztam, de ilyenkor is vadászok alkatrészekre az ebayen. Sikerült is venni az ablaktörlő motorhoz alkatrészt, de erről majd írok egy külön bejegyzést. Vettem a sárvédőkön található jelvényekhez új gumialátéteket, már csak jelvényt kellene találni, mert az enyémek a két oldalt különböznek, és ráadásul az állapotuk is rossz.

Jött a rendszámtábla világításhoz új búra, ezt még optimistán akkor vettem, amikor nem bontottam le, és azt hittem, csak a búrát kell majd cserélni. Sajnos ez a fajta rendszámtábla világítás nem egy gyakori darab, '68 és '71 között szerelték, utána belátták az angolok, hogy az erejüket meghaladja egy olyan, a lökhárítóra szerelt világítótest tervezése, ami nem ázik be, és a rendszámtábla világítást felköltöztették a csomagtartó zár két oldalára, ahol felülről teljesen zárt, kissebb az esély a beázásra.

Mivel a 4 első reflektorból 3 Bosh gyártmányú, elhatároztam, hogy a 4. is legyen az. Kis kutakodás után kiderült, hogy van ilyen új betét, csak éppen nem Bosh, mert a Bosh abbahagyta ennek a tipusnak a gyártását. A szokásos helyen, az Index.hu autórestaurálós topicjában kaptam megint segítséget. Eddig nem is gondoltam volna, hogy van olyan bolt, amelyik csak autólámpákkal foglalkozik. Több telefonváltás után elmentem, és vittem magammal a meglevőt, mert több, hasonló változat is van. Végül találtak nekem egy bontott fényszórót, ami megegyezett az enyémmel.

A boltban az eladók hozzáállásáa és hozzáértése annyira szimpatikus volt, hogy rögtön el is határoztam, hogy összegyűjtöm az ilyen a boltokat, szakembereket. Ezentúl oldalt, a "Kedvenc helyeim" részben lesznek megtalálhatóak.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr53561487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.07.10. 10:30:59

helyes. jól jöhet a többieknek is.

Pinyti · http://pinyti.blog.hu 2008.07.12. 19:04:11

Szia!

A te blogodat olvasva született meg bennem az elhatározás, hogy motorkerékpárjaim történetét egybefoglaló blogomat kibővítsem járműveim történetét summázó fajtára, így már 1991-es Nissan Sunny-m (első autóm :)) története is olvasható benne.
Nézz be hozzám:
my.opera.com/pinyti
Nagyon nagyon tetszenek az írásaid, rendszeres olvasód vagyok, az autóhoz is csak gratulálni tudok. Nekem is a britt autók és a veteránok a gyengéim ('69-es Simson Star-om felújításának története benne volt a Veterán Autó és Motorban is), csak mivel levelezős egyetemista vagyok (mellette dolgozom, nem szüleim pénzéből van a Sanyi), egyenlőre még nem hódolhatok ennek a szenvedélyemnek (irigyellek is emiatt, hogy nyugodtan, határidőtől nem feszéjezve szépítgeteg az öreg Jag-ot).
Na nem ömlengek többet, megtisztelsz, ha benézel hozzám!
Üdv:
Dani

Miszter07 2008.07.14. 00:51:50

Jó a blogod!

Egy Simson Schwalbe is ott van az én kívánság listámon. Mindig is szerettem ezeket a kis NDK motorokat. Talán a Jag után ez fog következni?
süti beállítások módosítása