Végre sikerült lefényképeznem a kipufogó oldali leömlőt. A múltkor nem volt nálam a fényképezőgép, azóta meg csak tegnap jutottam hozzá. Amilyen szerencsém volt, az elemek meg le voltak merülve, úgyhogy ma megint nekifutottam. Probléma volt a fényképezésnél, hogy a gép, amit használok, az autofókuszos, és az ilyen nagyobb mélységű felvételeknél szerinte mindig másnak kell élesnek lenni, nem annak amit én akarok. Úgyhogy a fényképek fele életlenre sikerült:(
Most jó alaposan megnéztem a leömlőt. Látszik, hogy a kipufogó, vagy legalábbis az első része cserélve volt, mert a felrögzítése nem négy, hanem csak két csavarral történik. A csavarok sem a gyári megoldásnak megfelelőek. Valószínűsítem, hogy kipufogó cseréje okozta a leömlő problémáját, mikor cserélni akarták, a berohadt csavarok eltávolítása közben történtek a sérülések. Látszik továbbá, hogy az egész leömlőt leszerelték (a blokkoldalon a csavarokat megbolygatták), valószínűleg csak így fértek rendesen hozzá a csavarokhoz.
Szóval, csak a "jegyzőkönyv" végett:
- Első leömlő:
- Jobb első csavar nincs rendesen betekerve.
(Vajon miért? Azt nem hinném, hogy kicsavarodott volna...)
- Bal első lyukba a csavar bele van törve
- Jobb hátsó lyuk kitörve.
- Bal hátsó csavar van egyedül rendesen a helyén.
- Hátsó leömlő:
- Jobb első lyuk ép, de nincs benne csavar.
(Mivel a kipufogón alatta nincs rögzítési pont)
- Bal első csavar rendben.
- Jobb hátsó lyuk kitörve
- Bal hátsó csavar rendben.
Egy szó mint száz, vehetek új leömlőket. A kipufogót egyenlőre nem bántom, ha hozzá kell nyúlni, akkor majd veszek egy rozsdamentes acélból készült készletet.