Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Végre elkezdődött

2012.10.27. 23:33 Miszter07

Hát nagyon el vagyok maradva a blogírással. Valamikor be kellene hozni, de legalábbis meg kellene írni az antennás bejegyzés második részét.

De inkább beszéljünk arról, hogy végre megint a kocsi körül vagyok. Bár először jött a szokásos alkatrész rendezés, drótkorongozás, homokszóró, szinter, esztergályos, galván... Sok idő elmegy ezekkel.

Próbálok valami tervet felállítani az összerakás folyamatára.

  • Futóművek. Itt reálisan csak decemberre, mikor legközelebb leszek itthon, akkor fog összeállni az összes anyag.
  • Sajnos a hővédő pajzsokhoz anyagot már találtam, pontosabban Big666 javasolt egy olyat, ami igaz, hogy nem olcsó, de olyan, amilyet megálmodtam. A beszerzése sajnos egy kicsit félre lett szervezve, úgy hogy ez is csak decemberben lesz aktuális. A hátsó futómű beépítését blokkolja, mert a segédkeret felett is van egy pajzs.
  • Fékcsövek
  • Benzincsövek. Itt az az igazán fontos, ami a kocsi alatt fut, a többi ráér később is. Összerakni úgy sem tudom egyszerre, a benzintank felújítást elhalasztottam a tavaszra, a fémfonatos benzincsövek talán a jövő héten megérkeznek, de a bilincseket még nem vettem meg. Várhatóan ezt is valamikor a télen-tavasszal fogom tudni befejezni.
  • Zajcsillapítás. Egyenlőre Dynamitban gondolkozok, mert az eredetivel megegyezőt nem sikerült felhajtanom. Ezt is meg kellene még venni
  • Elektromos kábelezés. Kellene kontakt spay meg valami kontakzsír. Nem nagyon akarnám visszarakni anélkül, hogy meg ne tisztítanám a csatlakozásokat. Viszont csak a zajcsillapítás után érdemes elkezdeni behúzni a korbácsokat, különben nagyon útban lenne.
  • Ablaktörlő mechanika

Elkezdtem szisztematikusan számbavenni, mi is hiányzik még ezekhez a munkafázisokhoz, és lehangolóan sok apróság. Ezeket megkeresni, megvenni sok idő, és ezt az időt a tényleges munkától kell lecsípni, mert a családtól már többet nem tudok (illetve nincs képen) elvenni.

Mindenesetre kezdésként a helyére raktam a pótkerék lefogató csavart!

IMGP1988_test.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr994874040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ntlgbr 2012.10.28. 06:28:36

Alakul. Az elejétől követem ezt a blogot, nagyon nagy kedvenc. Szurkolok rendesen, hogy sikerüljön.

Miszter07 2012.11.01. 18:14:06

@ntlgbr: Köszönöm, nem szeretném feladni. Mostmár nem.

Bár a főnökom szokta mondogatni, hogy a gyárban egy ilyet órák alatt összeraknak, mi tart nekem ennyi ideig:)))
süti beállítások módosítása