Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Pedálozunk

2011.03.23. 00:29 Miszter07

Előzmények: Fééék, Szombati betli, Végre valamit össze is rakok

 

Végre mellett az összes alkatrész a kuplung- és a fékpedálhoz, amelyekkel már elég régen szenvedek.

A fékpedál a múltkori bénázásom után most már nem okozott gondot. Igaz, most azzal kezdtem, hogy jó alaposan átgondoltam, hogy miként is érdemes összerakni. Azt kell hogy mondjam, megvan a logikája. Én legalábbis találtam egyet:)

A kuplungpedállal újra eltáncoltam a kötelező táncot a tengellyel, ami nem megy be a házikóba. A múltkor elég jól megcsiszoltam a tengelyt, könnyen ment a helyére, de úgy tűnik, nem jól becsültem meg a galván vastagságát, most már nem akart oda menni, ahova kellene. Mivel nem akartam még egyszer galvanizálóhoz vinni a tengelyt, ezért a lyukakból csiszoltam/reszeltem ki. Hosszú és unalmas volt, órákat töltöttem azzal, hogy a nyílásokat úgy feltágítsam, hogy még kerekek maradjanak. Pedig nagyon vágyakozva néztem a mikormotorhoz való durva köszörűt..

A pedál összeszerelése már nem okozott gondot, ez egy elég egyszerű szerkezet. Lassan neki kellene állnom a kuplung főmunkahengernek is, van kettő, meg kellene nézni, hogy egy normális összerakható-e, vagy vennem kell egy újat.

Ha már így belejöttem az összeszerelésbe, összeraktam a kézifék kart is. Ez azért annyira egyszerű szerkezet, és annyira nem volt vele probléma, hogy a szétszereléséről itt a blogon külön meg sem emlékeztem. Azt azért megemlítem, hogy a szinterezők kitűnő munkát végeztek itt a porfestésnél, volt egy-két bonyolultabb kitakarás, de megoldották. (Csak a kormány alkatrészeimet ne keverték volna el, már a kedvenc boltjaim között lennének...)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr82763839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virago_1000 2011.04.25. 01:37:12

Hat igen, ez az alkatresz elkeveres egy orok problema. Ahova en hordom, ok eleg dragak, de minosegiek, es erre a legbuszkebbek. Aminek orulok.
süti beállítások módosítása