Előzmények: Fééék, Szombati betli, Végre valamit össze is rakok
Végre mellett az összes alkatrész a kuplung- és a fékpedálhoz, amelyekkel már elég régen szenvedek.
A fékpedál a múltkori bénázásom után most már nem okozott gondot. Igaz, most azzal kezdtem, hogy jó alaposan átgondoltam, hogy miként is érdemes összerakni. Azt kell hogy mondjam, megvan a logikája. Én legalábbis találtam egyet:)
A kuplungpedállal újra eltáncoltam a kötelező táncot a tengellyel, ami nem megy be a házikóba. A múltkor elég jól megcsiszoltam a tengelyt, könnyen ment a helyére, de úgy tűnik, nem jól becsültem meg a galván vastagságát, most már nem akart oda menni, ahova kellene. Mivel nem akartam még egyszer galvanizálóhoz vinni a tengelyt, ezért a lyukakból csiszoltam/reszeltem ki. Hosszú és unalmas volt, órákat töltöttem azzal, hogy a nyílásokat úgy feltágítsam, hogy még kerekek maradjanak. Pedig nagyon vágyakozva néztem a mikormotorhoz való durva köszörűt..
A pedál összeszerelése már nem okozott gondot, ez egy elég egyszerű szerkezet. Lassan neki kellene állnom a kuplung főmunkahengernek is, van kettő, meg kellene nézni, hogy egy normális összerakható-e, vagy vennem kell egy újat.
Ha már így belejöttem az összeszerelésbe, összeraktam a kézifék kart is. Ez azért annyira egyszerű szerkezet, és annyira nem volt vele probléma, hogy a szétszereléséről itt a blogon külön meg sem emlékeztem. Azt azért megemlítem, hogy a szinterezők kitűnő munkát végeztek itt a porfestésnél, volt egy-két bonyolultabb kitakarás, de megoldották. (Csak a kormány alkatrészeimet ne keverték volna el, már a kedvenc boltjaim között lennének...)