Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Ajtó-ablak II.

2009.01.19. 01:00 Miszter07

Előzmények: Ajtó-ablak

 

Az eheti beszámolót is az új beszerzésekkel kezdem. Karácsony környékén a csomagok mindig is lassabban érkeztek meg. A mostani karácsony sem volt kivétel, amit az ünnepek előtt vásároltam, főleg az USA-ból, az nagyon lassan jött meg. Már ami megjött, mert várok még cuccot. A két kis első rács is közel egy hónap alatt ért ide. Még szerencse, hogy nem sietek sehova:)

Bezzeg a rutinos angol ebayes alkatrész kereskedő! A kedden kifizetett áru pénteken már itt is volt. Tulajdonképpen nem is akartam vásárolni, de 88Tibi motor emelőszemet keresett, amit az ebayon találtunk is egy Jaguar alkatrész kereskedőnél, és segítettem az ebayon megvenni. De ha már vesz, gondoltam, veszek én is, több cucc mindig olcsóbban jön. Volt ugyanis a kereskedőnek egy-két alkatrésze, amit vagy jó, ha van, vagy már régen nézegettem. Írtam 88Tibinek is, nézzen szét, kell-e neki is esetleg még valami? Kellett:) Én vettem egy készlet törésgátló gumigyűrűt, ez mindig jó, ha van, a gumialkatrészek nagy részét úgy is ki kell cserélni. Jött még egy kevlár erősítésű hűtővízcső készlet. Ezzel már régen szemeztem, az SngBarrattnál csak szövet erősítésű készlet van, és valljuk be, a kevlár mégiscsak jobban hangzik:) De a kevlár vízcsőkészlet mentális tuning ereje sehol sincs a krómozott olajbetöltő nyílás fedélhez képest, amin aranyozott a Jaguar felirat!

 

Lassan kellett egy akkutöltő is, elvégre nem kérhetek kölcsön állandóan. A barátaim türelmének is van határa:) El is mentem venni egyet, de ha már beruháztam, akkor olyan kellett, ami 6V-ot is tud. Ez a garázsban álló Pannónia miatt volt fontos. Az akkutöltő meg azért vált sürgősen megoldandó gonddá, mert az ablakok kiszereléséhez kell mozgatni az üvegeket, és ez elég gyorsan lepusztította a már hónapok kiszerelve ácsorgó akkut. Ha folytatni akartam az ablakok kiszerelését, tölteni kellett!

Most nézem, a múltkor nem is említettem, hogy a bal hátsó ablakkal sikerült előadnom, milyen sokat is tudok bénázni valamivel, ha egyszer isten igazából belekezdek:) És azt sem írtam le, hogy az a mutatvány több napig tartott.

Ahhoz képest a jobb hátsó ajtó egy pillanat alatt megvolt. Igaz, itt nehezítésképpen nem tört be egy csavar sem, már tudtam, mit milyen sorrendben kell bontani. A króm díszlécekkel is egy kicsit bátrabb voltam már, gyorsabban is jöttek lefele.

Kíváncsi vagyok, az első ajtókkal mit sikerül szenvednem:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr47886545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása