Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Szentendre fele

2008.06.08. 00:10 Miszter07

Tegnap Szentendre fele autóztam délután, amikor az egyik benzinkút parkolójában észrevettem egy XJ6 S1-et. Természetesen megfordultam, beálltam én is a parkolóba, hogy jobban szemügyre vegyem. Szegényke elég elhanyagolt állapotban van, de használatban levőnek látszott. Pár perc nézelődés után tovább kellett mennem, siettem. Utólag már bántam, hogy nem lőttem néhány fényképet, pedig a gép a kocsim hátsó ülésén volt.

Na mindegy, ez eddig nem biztos, hogy megért volna egy bejegyzést. Ami miatt mégis megírom, az az, hogy megörökítsem azt az élményt, ami megint mellbevágott, amikor megpillantottam a Jaguar XJ tökéletes formáját/arányait. Lehet, hogy nem praktikus, mert kicsi benne a hely, mint ahogy Series One állítja, de kit érdekel???

Mielőtt bárki is megkérdezné, hogy nem nézegetem-e a sajátomat eleget, megjegyzem, hogy az enyém garázsban áll, onnan csak nagyritkán merészkedik ki, akkor is csak a garázs elé, nincs meg a távlat, ami igazán kiadja az arányokat. Keresgéltem a fényképeim között, hogy legyen ehhez a bejegyzéshez is valami, de alig találtam olyat, amin teljesen látszik a kocsi. Ez még a vásárláskor készült, sajnos ez sem a legjobb fénykép, de talán érzékeltetni tudja, mire gondolok. (Érdekesség, hogy a Jaguar mögött a leponyvázott autó szintén egy Jaguar, egy 420-as, ami az XJ egyik elődjének tekinthető.)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr18509020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anti 2008.06.08. 05:00:10

Az XJ egyszerűen GYÖNYÖRŰ!!!

Stanci 2008.06.08. 07:49:41

Hmmm, valóban ez a kocsi imádnivaló

crayfish 2008.06.08. 08:32:04

Az előtérben pedig nagy-nagy szerelmem, egy MGB GT eleje. Valószínűleg az, amit a használtautón is hírdetnek.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.06.08. 09:49:35

tökéletes arányai vannak, olyan mint egy kecses csatahajó, állati

Miszter07 2008.06.08. 10:31:36

Crayfish, megnéztem a fényképeimet, valóban az az MG áll mellette, ami fent van a hasznaltauto.hu-n is.

Erre gondoltál?

www.hasznaltauto.hu/1031139_mg_mgbgt_1971

Oltári figura, aki árulja, és akitől én is vettem a kocsit. Hobbiból hoz be angol és japán sportkocsikat, egyet-egyet fel is újít magának. Múlt ősszel, amikor vettem az enyémet, akkor épp egy Jaguar XJS-en dolgozgatott.

Stahanov 2008.06.08. 10:32:05

megértem a rajongásod, valóban gyönyörű

HöZsö 2008.06.08. 13:26:53

Valóban szép harmonikus, nem úgy, mint a mostaniak.

Viszont ponyva alatt nem tárolunk veterán autót, akkor inkább essen rá az eső! Így nem lélegzik, a belseje bepenészedik, a rozsdának a kevés légmozgás kitűnő környezetet teremt.

crayfish 2008.06.08. 17:36:45

Miszter07:

Már legalább hússzor megnéztem azt a hírdetést, úgyhogy egyből felismertem a kis drágaszágot. Anyagi lehetőségeimet ismerve még jó pár évig marad a nézegetés és a nyálcsorgatás. Ha lesz időm, egyszer majd ellátogatok BAZ megyébe és megnézem közelről. Többet nem tudok tenni, sajnos.

Miszter07 2008.06.10. 21:57:15

Crayfish, a BAZ megye konkrétan Ózdot jelenti. Az MG sem egy rossz választás:)

Bár ez nem MG-re készült, de arra is igaz:)

www.triumphspitfire.nl/triumph_spitfire_buying.pdf

nagy__mate 2008.06.11. 14:33:33

Csodaszép,valóban. Üdítőleg hatott végre egy teljesalakos a sok alkatrészfotó között.

crayfish 2008.06.14. 17:22:55

Miszter07:

Azért favorizálom az MG-t, mert az jóval kisebb autó, mint a Jaguar, talán olcsóbb felújítani és a restaurált autót üzemben tartani (alacsonyabb fogyasztás, adók, olcsóbb biztosítás), mondjuk ha 100 km-enként elromlik benne egy 50 ezer forintos alkatrész, akkor lehet, hogy nem. Amikor nekem MG-m lesz, az nem most lesz, és talán nem is ebben az országban, hanem egy olyanban, ahol némileg több régi angol autó maradt meg, mint nálunk. Igaz, hogy azok jobbkormányosak, de azt mondják, meg lehet szokni :).
süti beállítások módosítása