Ma végre sikerült megszervezni, és az előző bejegyzésembe említett szakember megnézte a kocsit. Véleménye szerint a korához képest jó állapotban van, masszív felújítási alap. Külön jó pont, hogy gyakorlatilag hiánytalan, és nem lett összegányolva, majdnem gyári állapotú.
A karosszérián van munka, de ezek egyenként megcsinálhatóak, nem kell emiatt az egész kasztnit kirámolni, és egyben mindent kilakatolni. De ehhez nagyon erősen meg kell határozni, hogy mit mikor meddig, mert könnyen ott találhatja magát az ember, hogy a küszöbcseréből teljes generál lessz:)
Mostmár csak egy jó karosszéria lakatost kell keresnem, lehetőleg olyat aki látott már angol autót, lehetőleg Jaguart, és hajlandó is belátható időn belül fogadni a gépet. Ha tud valaki egy ilyen mesterembert, és hajlandó velem megosztani a tudását, esetleg valaki vállalja, az lépjen velem kapcsolatba!!!
A motor állapota szintén jónak lett megitélve fülre és szemre. Amiben már előzetesen megállapodtunk levelezés útján, később náluk lessz egy motordiagnosztika, kompressziómérés, porlasztószinkron, kormánymű, futómű és fékrendszer átvizsgálás, beállítás, szükség szerint javítás. Akármennyire is bátor vagyok, biztonsági berendezésekhez inkább elvből nem nyúlok, vagy ha mégis, akkor nézze át valaki hozzáértő utánam!
Sajnos felhívta a figyelmemet egy olyan hibára, amit én nem vettem eddig észre. Mindkét kipufogó oldali leömlő sérült, cserélni kell. A leömlőhöz a kipufogó elvileg négy csavarral csatlakozik, ebből mindkettőn kettő-kettő el van törve. Mikor hazaértem, utánanéztem az áraknak. Először elkeseredtem, mert nem találtam újat, a hasonlóak meg elég húzós árban vannak. Utána az ebayen néztem körül, ez egy kicsit helyrerázta a kedvemet, mert hozzá lehet jutni jó darabokhoz kedvező áron. Csak ezek nehéz darabok, sok lessz a szállítás...