Sejtettem, hogy a rozsdával még lessz probléma. De ahogy egyre jobban ismerem meg a kocsit, egyre több időt töltök vele, egyre több rozsdát is fedezek fel. Ezt például nem láttam ennyire súlyosnak, míg az olajcsere miatt alá nem feküdtem ezen a részen, és be nem világítottam rendesen. Igazából nem lepett meg, hogy ennyire rohadt, és a másik oldalhoz egyébként is hozzá kell nyúlni. Ez gyenge pontja az XJ6-nak, az utastérbe bekerülő víz a vastag hangszigetelő réteg alá szivárogva nedves dunsztban tartja a padlólemezeket. A víz pedig bejuthat sokféle képpen, a lecsapódó párától kezdve az elöregedett szélvédőgumik mellett becsorgó esővízig.
Rozsda itt, rozsda ott
2008.02.05. 22:10 Miszter07
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr71327027
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Papp Sándor 2008.06.23. 20:08:10
Szia! Nagy tisztelettel olvasom tépelődéseidet a kocsi szét és összeszerelhetőségével kapcsolatban. Több XJ, E-type fel-, szét és összeújítgatásai után a fotók részletes megszemlélése alapján azt mondom, hogy bátran állj neki a karosszéria részletes szétszedéséhez. Papp Sándor
Miszter07 2008.06.23. 23:50:04
Kössz a bíztatást. Még mindig habozok, mit csináljak. Egyenlőre egy jó lakatost kellene találni, szívesen megkonzultálnám vele is a lehetőségeket.
