Végre az előző bejegyzésben említett munka nagyját sikerült elvégeznem, úgyhogy újra elkezdtem a kocsival is foglalkozni. Először a kalaptartóval foglalkoztam, de arról írok majd egy külön bejegyzést.
A másik az az eredeti üveg benzinszűrő szétszerelése volt. Illetve mikor nekikezdtem, még azt hittem, felújítás lessz, de ezt el kellett napolnom. Illetve elnapoltam, és csak a szétszerelésig jutottam el. Akkor kiderült, hogy a homályos üvegbúra alatt egy egészen másféle benzinszűrő betét bújik meg, mint amit én decemberben vettem. (Utólag egy kicsit "utánanyomozva" kiderült, hogy én eredetileg a jó alkatrész számot írtam fel magamnak, de az Angolparts katalógusa nem a gyári alkatrész számokat alkalmazza, és itt már az S1 benzinszűrő a későbbi gyártásúakba beszerelt alkatrészt tartalmazza.
Szerencsére a benzinszűrő épnek látszik, ha lessz hozzá betét, megy vissza a helyére. Miután rájöttem, hogy a helye hol is van. Mert szerelték a motortérbe, és a pótkerék tartóba is. Mindenesetre a tartószerkezet alapján az enyém a pótkerék tartóba valónak néz ki.