Kevés az időm továbbra is, próbálom behozni a blogírásban a lemaradásomat. Ma sem fogom tudni megírni a bejegyzést az ablaktörő végálláskapcsolójáról, de talán ha végre írok a tegnapi (szombat) eseményekről, nem növekszik tovább a restanciám. És akkor hol vagyok még a krómozhatatlan alakrészektől...
Tegnap végre eljött Jagello, akivel már korábban megegyeztünk egy-két alkatrész cseréjében. Övé lett többek között az a középkonzol takaró, amit az ebayon vettem, de nem jó az enyémbe, mert automata váltóshoz való. Cserében kaptam egy nagyobb doboznyi alkatrészt, túlnyomórészt világításhoz valót, amihez Jagello egy nagyobb tétel megvásárlásához jutott hozzá, de neki nem kell, vagy nem az övéhez való. Neki ugyanis egy S2-ese van. Egyenlőre még nem néztem át alaposan, és fényképet sem készítettem. De van benne egy rakás amerikai kivitelhez való alkatrész, amit valószínűleg én sem fogok tudni használni. Ha valakinek kellenek oldaljelzők, amerikai szabványú hátsó lámpabúrák, vagy a 7" külső lámpák helyére szerelt 5.75"-os fényszórókhoz keret, keressen!
Ez a 5.75"-os lámpák az amerikai kivitelben igen randán néznek ki. Nem csoda, ha előszeretettel cserélik le, ha már a törvény engedi. A Jaguar eredeti designja egy amerikai törvénynek esett áldozatul, ami szerint egy gépjárművön csak egyforma méretű reflektorok lehetnek. Na igen, okos politikusok nem csak nálunk vannak...
Jagello mesélte, hogy ő is nézegette a kocsimat még eladó korában, kétszer is elzarándokolt Ózdra, de a kasztnit túl nagy kihívásnak találta, nem mert belelvágni. Ehhez képest az S2-es, amit végül megvett, darabokban van, és éppen arról beszélgettünk, hogy lehetne olcsón megszervezni néhány ajtó szállítását, mert Angliában lehet kapni újakat viszonyag kedvező áran, és akkor azzal sem kellene a lakatosnak kínlódni:)))
Ja, majd' elfelejtettem mondani, Jagello útban a nyaralására ugrott be egy kicsit Jaguarozni, mert Budapest útba esik Miskolc és az Adria között:)))