Még tegnap nekiláttam a pótkerék lefogató csavar rendbehozásának. Nem volt nagyon ramaty állapotban, de itt-ott rozsdás, kopott volt. A fekete fogantyút egy stift tartotta a csavarszáron, amit egy kis szenvedéssel kiütöttem. Mivel a fogantyú szorult, így sem jött le. Kapott egy adag csavarlazítót, az az éjszaka megdolgozta.
Ma egy kis kopácsolásra simán lecsúszott. Lepucoltam az alkatrészeket, a fogantyút drótkoronggal, a tányért meg a csavarszárat csiszolópapírral. Majd kaptak egy kis rozsdaölőt, ha még maradt volna valahol valami kis rozsda. A csavarszár megy galvanizálásra, a többit majd feketére festem. Lassan összejön annyi galvanizáltatni való, hogy egy próbamenetet meg lehet ejteni.
Kipróbáltam ma az ablakmosót is. Jelentem, működik. Sjanos az is kiderült, hogy az ablakmosó tartálya repedt. Ragasztható de ha hozzá tudok egyhez olcsón jutni, akkor nem kínlódok vele.
Ha már kipróbáltam az ablakmosót, megnéztem mi a helyzet az ablaktörlővel. Ez nem működött az első kísérletre. Kicsit jobban megnézve kiderült, hogy a motorról le van húzva a csatlakozó. Gyanús volt, hogy nem véletlenül. Azért csak visszadugtam a csatlakozót, gondoltam, lessz ami lessz, van tartalék biztim. Hát a biztire nem lett szükség, viszont a motor többet nem akart leállni. Olvasgatva a leírást, a motor fékszerkezetével, illetve az abban levő kapcsolóval lehet a probléma. Mivel egyéb okok miatt a multiméterem nem volt nálam, inkább lehúztam a csatlakozót, és a probléma megoldását máskorra halasztottam. A szerkezet működik, egyenlőre ez a lényeg, a motor javításához meg mintha láttam volna már a neten egy elég részletes útmutatót.