Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Isten veled Gábor!

2011.11.01. 22:18 Miszter07

Tegnap késő este döbbenetes hírt kaptam. Meghalt Török Gábor.

Ő az, akit sokan Keepitretro nicknévvel ismernek, és ezen a blogon is így szerepelt. Az index fórumait olvasgatva szimpatikus volt, és megtudtam, hogy nem is lakik tőlem messze, ezért szinte rögtön a kocsi megvétele után megkerestem ismeretlenül, hogy segítsen nekem. Azonnal igent mondott, és végig, igen nagy türelemmel magyarázott, mutatott meg technikákat és fogásokat, osztott meg velem beszerzési helyeket és jó mesteremberek címeit.

Mivel közel laktunk egymáshoz, ha kérdésem volt, munkából jövet beugrott, vagy hétvégén a fiával átkerekezett. Időnként én mentem el hozzá a műhelyébe Csepelre, ahol mindig csodákat lehetett látni.

      Gábor Tatra rajongó volt. Itt a indítja be először az egyik kedvencét.

De leginkább leveleztünk. Én megpróbáltam a problémát minél inkább körülírni, míg ő egy-két mondatban eligazított. Nagyon jó példa erre az a levelezés, amit a feszültség stabilizátor ügyében folytattunk, és itt a blogon is idéztem.

Az, hogy Gábor nincs többé, hogy segítsen, kihatással lesz a további munkára, pótolhatatlannak érzem a veszteséget. De Gábor egyszer azt mondta nekem, hogy "Sok embert láttam már, aki így vágott bele egy ilyen autó felújításába. De te azon kevesek közé tartozol, akinek el is hiszem, hogy végigcsinálja."

Gábor ígérem, végigcsinálom! Legyen neked széles az égi autópálya, és soha se fogyjon ki a benzined!

      Gáborék egy Jaguar XJ6 S2 frissen felújított XK motorját indítják

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr783346138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2011.11.02. 06:52:34

R.I.P.
De ilyen fiatalon? Betegség, baleset?

Autószerető 2011.11.02. 08:44:33

Személyesen nem ismertem, csak a kommentjeit az Index fórumban.
Nyugodjon békében.

Miszter07 2011.11.02. 21:30:17

@arthur877: Nem tudom mi történt. De a múlt héten még a szokott vidám stílusában válaszolt a leveleimre.

Szerzet 2011.11.03. 03:21:24

Nekem évekig a legjobb barátom volt. Aztán sokáig nem találkoztunk, és most ez...

Bízzunk benne, hogy sokat élt ez alatt a 41 év alatt.

Kösz, hogy megemlékeztél róla!

Virago_1000 2011.11.07. 23:37:18

@Miszter07: Istenem, arrol almodoztam, hogy a Tatram ha elkeszul, neki mutatom meg meg elsonek. Sajnos ez mar sosem valik valora :((((((

Virago_1000 2011.11.07. 23:40:34

@Szerzet: Megmutatom akkor majd neked...
Es hat epp ideje mar, hogy megismerjelek. Remelem egyszer neked is lesz meg Tatrad.

Lucky Luke 2011.12.19. 23:23:30

Nekem nagyon kedves barátom volt,sokat nevettünk mérések közben,szakmailag is toppon volt,emberileg is,nagyon lesújtó,hogy ilyen embert elveszitettünk.
Nyugodjon békében :( Csongi.

S2-77 2012.02.04. 10:38:56

Szia Sanyi ,

A motor indítás a videón az én S2 -é .

Gáborék rakták össze a futóművet és szerelték be a motort és a váltót.

Nyugodjék békében .

István

Miszter07 2012.02.05. 23:46:11

@S2-77: Szia!

Annak idején, mikor felvettem vele a kapcsolatot, akkor készítette a kocsidat. Kaptam pár fényképet is a motorodról, és egy szombati napon azért nem jött el a megbeszélt időben, mert a vezetékeket rakta vissza a kocsidba.

"Melóztam. Jaguár elektromosságot csináltam. Talán innen ragadt rám a káosz."

Persze akkor még nem ismertük egymást, csak később raktam össze, hogy a te kocsidon dolgozott akkor.
süti beállítások módosítása