Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Végre!

2008.08.24. 22:26 Miszter07

Végre! Végre véget ért az a munkám, amelyik miatt nem volt időm a kocsin dolgozni. Először megpróbálom összefoglalni, ami azért történt.

Illetve sok összefoglalni való nincs, vettem egy-két dolgot az ebayen. Vettem egy fűtés hőfokszabályozót, amit talán fel tudok használni a törött vákumos levegőszabályozó gomb javításához, elég hasonló ahhoz az alkatrészhez, ami sérült.

Végre sikerült elvinni egy pár, az első sárvédőkre való jelvényt. Már többször licitáltam rá sikertelelnül, de most összejött, majdnem a nyitóliciten az enyém lett. Ez egy új darab, még a gyári csomagolásban van.

A legdágább beszerzésem most az egy pár használatlan sérülésmentes gyönyörű díszkarika a 7"-os fényszórókhoz. Juhéé, tényleg gyönyörűűűűű!

A legjobb beszerzésem azonban az 1970-es Jaguarokhoz való Lucas alkatrész katalógus. Igazából nem tudtam, mit is veszek, de úgy voltam vele, hogy néhány eurót biztos megér. Mikor először belelapoztam, tudtam, hogy IGEN, MEGÉRTE!!! Azóta vadászok egy '71-es katalógust is, elvégre az való igazából a kocsihoz:)

Az ablaktörlő motor utáni hajszámban jöttem rá, hogy jó lenne valami anyag, amiben benne vannak az eredeti Lucas cikkszámok, mert egyes Lucas alkatrészeket több típusban is felhasználtak, de a Jaguarnál saját cikkszámot kaptak, így nehezebb volt azonosítani és keresni, illetve nem tudtam, melyik típusnál érdemes még megnézni. De ebben a most vásárolt füzetben benne vannak az 1970-es gyártású Jaguaroknál használt alkatrészek Lucas cikkszámai, fényképekkel együtt.

Rendszeres olvasója vagyok a Jag-lovers fórumainak. Szerencsére van ott egy-két igazán hozzáértő és segítőkész ember, a legtöbb probléma megoldásához lehet segítséget kapni. A múltkorában azonban én tudtam egy XJ6 S1 tulaj segítségére lenni, akinek az ablakemelő kapcsolókkal támadt egy kis problémája, és szerette volna tudni az eredeti gyári bekötést. Szerencsére nekem voltak képeim a kapcsolópanel hátuljáról, mikor a középkonzolt szereltem szétfele, és még csináltam is néhányat. A fényképekért cserébe kaptam néhány tippet az ablakemelő motorok esetleges javításához. Jó lehet még az!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr68631078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.08.25. 09:23:09

A cikkszám csodafegyver!
Gratula, ez tényleg sokat fog segíteni.

Dávid aki néha zond 2008.08.25. 11:46:44

Meghoztad a kedvemet, én is beszerzek egy SD1 cikkszám-katalógust.
:)
süti beállítások módosítása