Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Feszültség stabilizátor II.

2008.02.17. 00:10 Miszter07

Lusta vagyok, ezért egy levélváltást fogok idézni (a képek nem voltak benne):

"Mennyire ismered a Jaguarok elektromos rendszerét? Konkrétan én most a műszerfal feszültség stabilizátorával akadtam el. A benzinszint és a motorhőmérséklet mérő nem megy, ennek az egyik oka lehet a feszültség stabilizátor hibája. Kiépítettem, lemértem, de nekem nem stabil 10VDC jött ki, mint ahogy a szerízkönyvek szerint kellene. Szétkaptam, ha már sz@r, akkor nem kár érte alapon, és valami bimetálos szerkezet, aminek a működése homályos előttem. Hát hogy egy villamos eszköz így megtréfáljon... (Leülhet fiam, egyes:) )

Nekem nem stabil 10VDC-t ad ki, hanem változik a kimeneti feszültség a bemeneti feszültség meg mondjuk 5VDC között. Átlagban lehet, hogy kijön. Ha jól értettem, és a fentebb említett műszerek is valamiféle bimetálos elven működnek, akkor ez akár jó is lehet. Szóval ennek így kell működnie? Ha már vennem kell egy újat, akkor ugyan ilyet érdemes, venni, vagy az újabb verziókban már valami jobb van?

Kössz!"

A válasz:

"Így. Ugyanilyet tudsz venni. Kiváltani nem érdemes."

Azért ezt feszültség stabilizátornak nevezni, háát, egy kicsit túlzás. De azért megint tanultam valamit:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr10342286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása