Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Krómok

2008.02.13. 00:03 Miszter07

Kiszereltem ma a szélvédő előtt található szellőzőrácsot is. Egy kis feszegetéssel kijött, patent tartja, de az ablakmosó fuvókáról a csövet sokkal nehezebb volt letépni. Szerencsére sikerült.

Sajnálattal láttam, hogy ezt az alkatrész is megkezdte a rozsda. Bár talán ez az egytlen alaktrész, amelynél annyira nem bánom. Az XJ6 korai szériáján sok króm volt, de ezek becsillogtak, tükröződtek, hamar lecserélték mattítottra ezeket az alkatrészeket. Ennek esett áldozatul ennek a szellőzőnek a krómozása is. Most majd kap egy krómot, közelíteni fog a nekem jobban tetsző korai XJ6-osokhoz a kinézet.

Sajnos a krómok rosszabb állapotban vannak, mint ahogy előzetesen saccoltam. Lehet, hogy alaposabban meg kellett volna nézni amikor megvettem? Lehet, de mostmár ez van, csak magamat okolhatom érte, de magamat meg minek, elvégre olyan autót akartam, amin van munka. Igaz, a gatyámat nem akarom rákölteni:)

Csak az önsanyargatás végett ma megnéztem, mennyibe is kerülne a két lökhárító, ha meg akarnám most venni újonnan. Hát az 1250 angol fontos végösszegtől nem lettem mosolygós. A krómoztatás is problémás, rendes krómozót találni szinte lehetlen. Egybehangzó vélemények szerint legalább Németországig, ha nem Angliáig kell elmenni, ha valaki minőségi munkát akar.

Az elkövetkezendő időszakban kiemelt figyelmet fogok a krómozott alkatrészek állapotfelmérésére fordítani. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr84337094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Gábor 2008.02.14. 13:55:59

Üdv!!

Egy 87-es XJS-hez keresek komplett alkatrészlistát árakkal együtt! Ha ebben tudna esetleg segíteni akkor azt megköszönném!

Fekete Gábor

Miszter07 2008.02.15. 01:02:46

Most hirtelen nem tudok mást ajánlani, csak ezen az oldalon találtam alkatrész katalógust az XJS-hez, igaz én csak az XJ6-ot szoktam figyelni.

ssl.oldtimer-shop.de/Jaguar/index_html/XJS

Árban én az SngBarratt árait szoktam nézni, jól kereshetőek az alkatrészek:

www.sngbarratt.com/index.asp

Regisztrálni kell, de az nem egy nagy procedúra, nem kérdeznek sok mindent feleslegesen. A "Parts Search" pont alatt lehet az alkatrészek között turkálni.

Ha hazai alkatrész forrás kell, akkor az angloparts.hu-t tudom ajánlani, de figyelembe kell venni, hogy drágábbak a kinti forrásoknál, viszont ezért nincs sok dolgod vele. Árat nem találsz az oldalukon, ajánlatot kell kérni a gyári alkatrész számokra hivatkozva.

Mivel az XJ és az XJS sok alkatrészben osztozik, ajánlom, hogy nézz be az index.hu-n a "JAGUAR XJ6 -ot ismerők segítsetek!" topicba, szerintem tudnak/tudunk segítni, ha kell.

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020129
süti beállítások módosítása