Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Bevásárlás elhalasztva

2008.10.25. 22:12 Miszter07

Előzmény: Rohan az idő

Mint korábban említettem, a forint gyengülésétől tartva egy nagyobb adag alkatrész beszerzését határoztam el. Ezekre az alkatrészekre a munka mostani állapotában nincs szükségem, és meg egy darabig nem is lesz. Viszon egyenlőre nem is lesznek alkatrészek, mert a beszerzést elhalasztottam. Azért, amiért eredetileg be akartam szerezni ezeket a cuccokat, a forint gyengülés miatt.

Sajnos sokáig tartott az árajánlat kérés elkészítése, az ajánlatok beérkezése után az egyik cégtől kértem még egy módosított ajánlatot is, ezzel elment elég sok idő.

De emellett volt még másik tényező is, ami hátráltatta a beszerzést.

Szerettem volna, ha már otthol vagyok, amikor megérkeznek az alkatrészek. Ennek megfelelően meg mostanában kellene valamikor feladni a rendelést. Sajnos arra számítottam, hogy történni fog valami, de arra már nem számítottam, hogy ilyen hamar, és ennyire leértékelődik a forint. 300 környékéről elég gyorsan leesett most úgy 350 környékére, és azért ez már számít. Persze jó kérdés, hogy zuhan-e még tovább...

Úgy hogy, az SngBarratt cégnek, akit eléggé megfuttattam az árajánlat kérésekkel, írtam a héten egy levelet, amiben sajnálattal értesítettem őket, hogy a beszerzés most elmarad a pénzügyi válság miatt. Gondoltam, ennyivel tartozok nekik, ha már két árajánlatot is készítettek nekem, és már ezeknek az ajánlatoknak az elkészítésze is elég sok időt elvihetett. Illetve ezeket az alkatrészeket meg fogom venni előbb vagy utóbb, és szeretném, ha akkor is komolyan kezelnének, nem egy olyan emberként aki csak árajánlatokat kér, de nem vásárol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr86731800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása