Ma beindítottam a kocsit megint. Első pöccre indult. Hagytam, hogy felmelegedjen, majd alaposan megnézegettem a kipuffogó gáz színét. Igen elégedett vagyok.
Ami a csövön kijön, elég tiszta, inkább egy kicsit feketés. Fehérnek nyoma sincs benne, tehát gyakorlatilag nem kerül víz az égésterekbe. És mivel a hűtővíz kiegyenlítő tartályban sem látok buborékokat, jó eséllyel nem repedt a hengerfej.
Továbbra is sok benzint kap, de figyelembe véve, hogy a légszűrő betét elég koszosnak látszik, a benzin felesleg lehet, hogy valójában levegő hiány. A motorban levő olaj minősége is kérdéses, saccra olyan 17 éve tölthették be, le kellene cserélni. Tehát a légszűrő és az olaj/olajszűrő csere után lehet tovább filozofálni a motor állapotáról. Előbb-utóbb azért egy kompresszió mérés is kell, ez tudja majd kimondani a végső szót arról, hogy a motor mennyire kopott.
Valami probléma van az automata szivatóval is. Ez nem lehet az erős pontja a rendszernek, mert árulnak átalakító készletet kézi szivatóra. Először azért megpróbálom majd megkeresni a hiba okát.