Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

Futó---művek VIII

2014.04.24. 00:31 Miszter07

Előzmények: Futó---művek, Futó---művek II, Futó---művek III, Futó---művekIV, Futó---művek V, Futó---művek VI, Futó---művek VII

Véééégreeee! Kész van mind az első, mind a hátsó futómű, komplett, már csak arra várnak, hogy berakjuk a kocsi alá.

IMGP5385_test.JPG

Szépen néznek ki, valósággal sajnálom, hogy ezt már nem sokan fogják látni, ha eltűnik a kocsiszekrény alatt. De ez van, ez a futóművek sorsa:)

IMGP5388_test.jpg

Egy pont maradt még nyitva, az első fékeknél a betétek rezgéscsillapító rugóiból nem a megfelelő darab jött, pedig a cikkszám stimmel. Nem az én három fékdugattyús féknyergeimhez való érkezett, hanem a későbbi, négy fékdugattyúshoz való. Átalakítottam, de azért gondolkozok rajta, hogy rendelek egy valóban ehhez a típusú fékhez valót. De erre ráérek, még akkor is ki tudom cserélni, amikor a futóművek bent vannak a kasztni alatt.

IMGP5396_test.jpg

Az előző bejegyzésben említettem a rejtélyes Locktite anyagot, amivel a féltengelyek végét kell megkenni. Kiderült, hogy ez nem csak nekem okozott talányt,többek között BIG666 is belefutott ebbe a problémába. A kérdéses anyag egy réskitöltő anyag, ami azt hivatott megelőzni, hogy a féltengelyeken a kerékagyak akár a legkisebb mértékben meg tudjanak mozdulni. Az E-type gépkönyvében meg azért nincs benne, mert egyszerűen kifelejtették. Egyenlőre nem döntöttem el, hogy marad-e így, ahogy most van, rézpasztával, vagy megcsinálom ezzel a Locktite csodaszerrel.

Most kezdem, illetve folytatom a hangszigetelések kivágását, kezdem alul rendberakni a csöveket, a kézifék szerkezetet, a kipufogó hővédő pajzsokat. Ha minden kész alul, mehetnek be a futóművek. Remélem, erre sem kell sokat várni... 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr966076391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2014.04.24. 06:08:29

Halad ez.
Ritka egy hosszú távú írás ez. Nem tudom hány éve olvasom, de csak az elejét hagytam ki. Lehet nem is volt akkor még internet? :D
Irigylem a kitartásod, gratula, szép lett a cucc!

Miszter07 2014.04.26. 00:14:40

Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok egy végletekig türelmes ember:)