Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Az elmúlt egy év IV.

2011.10.31. 20:33 Miszter07

Előzmények: Az elmúlt egy év, Az elmúlt egy év II., Az elmúlt egy év III.

 

Ezzel a bejegyzéssel jól megcsúsztam. Elméletileg október 13-án lett volna esedékes, de az elmúlt 3 hétben annyi dolgom volt, hogy se időm, se kedvem nem volt az irogatáshoz.

Ha már itt tartunk, akkor elég régen volt az utolsó bejegyzésem, sőt, ebben az évben is elég keveset írtam, és főleg a nyár kezdete óta ritkultak meg a bejegyzéseim.

Ennek több oka van. Először is, tavasszal belenéztem a munkahelyemen egy olyan projectbe, hogy a fal adta a másikat. Nem igazán volt nekem való a project, mondtam is az első perctől, de rajtam rohadt, és ha már így alakult, akkor igyekeztem a legjobb tudásom szerint megcsinálni. Viszont ez rengeteg időt és energiát igényelt, nem igen maradt kedvem könyékig turkálni a koszos alkatrészekben.

A másik okot már említettem többször is. Az idei munka nagy része a kocsin az az alkatrészek tisztogatása, rohangálás a különféle mesteremberek között, homokfúvótól galvanizálóhoz, festékboltból esztergályoshoz. Az alkatrészek után kutatás is sok időt vitt/visz el, egyrészt már a rendelési listák összeállítása is, de az árajánlat kérések, a levelezés a boltokkal, és a szállítás megszervezése is elég időigényes. Most kb. ott tartok, hogy a beltér és a motor kivételével az alkatrészeket megrendeltem, egy része már meg is érkezett. Remélem karácsonyra, amikor megint több időm lesz a kocsival foglalkozni, minden meglesz.

De térjünk egy kicsit vissza az alkatrész tisztogatásra. Szeptember végén összerámoltam és hazaküldtem a szétválogatott és megtisztogatott alkatrészeket, amelyeket kihoztam magammal. És akkor elég döbbenten álltam, mert szinte minden elment. Úgy érzem, fordulópontra érkeztem, az elmúlt évek robotja meghozta az eredményét, innen már inkább az összerakáson lesz a hangsúly, ami számomra sokkal kedvesebb elfoglaltság, mint az olajsár vakarása. Épp ideje volt, mert bár a felújítás feladásán nem gondolkoztam komolyan, a lelkesedésem azért már határozottan csökkent. Lehet, hogy ez is oka volt, hogy az elmúlt időszakban kevesebbet írtam.

Ha minden igaz, akkor a Jézuska meghozza a kasztnit is, és akkor indulhat a Rock&Roll!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr513343390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rlazol 2011.11.01. 01:09:47

Innen már féllábon is, ne add fel!
Sok erőt neked!

88 Tibi 2011.11.03. 21:26:54

Hali ! Talán a próbaútat is azért adtam hogy a lelkesedésed helyreálljon. Erőt szerettem volna adni ezzel a gesztusal. Reméltem az eredmény majd motivál a folytatáshoz. Veled vagyok--Hajrá !!
süti beállítások módosítása