Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Új kormány jó kormány

2011.09.10. 23:58 Miszter07

Előzmény: Kormányoszlop szlop szlop, Nem kerülök kormányra?, Probléma a kormány körül

A kormányoszloppal - mint egy korábbi bejegyzésben említettem - jól megjártam. Mikor kiderült a probléma, elég borúsan láttam a helyzetet. Az S1 nem egy gyakori autó, ilyenből új alkatrész már nincs, bontottat találni sem egyszerű. Sajnos vannak már tapasztalataim, egy-egy, már nem gyártott alkatrész beszerzésével kapcsolatban.

Kivételesen Fortuna rámtekintett, és nem fordította el az arcát, mint ahogy szokta. A német ebayon felbukkant egy komplett kormányoszlop, kormánykerekestől. Elhatároztam, hogy ez a kormány az enyém lesz, de közte és köztem ott állt az a fránya szállítási probléma.

Sajnos van már rossz tapasztalatom a németek külföldi szállítási hajlandóságáról, és ha mégis, akkor a szállítási díj szokott eszement lenni. Gyakorlatilag csak csomagküldő szolgálattal hajlandók szállíttatni, annak meg egy ekkora csomagnál elég sok a költsége. Nem véletlen, hogy a múltkorában segítséget kértem ehhez hasonló csomagok Németországi átvételéhez. Végül is onnan kaptam segítséget, amerről nem is számítottam rá. Nem azért, mert nem segítőkész, hanem mert nem tudtam, hogy a barátom barátja Németországban él, és méghozzá egy olyan kisvároskában, amelynél az én szempontomból jobb helyen nem is élhetne. (Egyébként tényleg szép a városka:) )

Egy kis kaland még így is volt, mert rossz szállítási címet adtam meg elsőre, így csak másodikra landolt a barátom barátjánál a csomag. Tegnap végre hozzá is jutottam, a mai napot meg a szétszerelésének szenteltem. Szegény légkondi alkatatrészek szerintem még mindig nem értik, miért lettek olyan hirtelen száműzve félig készen a munkaasztalról.

Ez a kormány valamivel jobb állapotú, mint az enyém volt. De ez leginkább abban mutatkozik meg, hogy az oszlop külső része kevésbé rozsdás, sőt, szinte alig. Úgy döntöttem, hogy ezt is átemelem. Az enyémben sajnos bentfelejtettem néhány műanyag stiftet, amelyek rosszul tolerálták a szinterezéssel járó hőkezelést. A cseredarabnál elég lesz a néhány problémásabb részt rozsdamentesíteni, majd az egészet átfesteni, ezt nem is fogom elvinni szintereztetni, így nem kell a műanyag stiftekkel bajlódnom, maradhatnak a helyükön.

A szétszerelés folyamán azért jobban vigyáztam kormányrúdra, mint a hímes tojásra.Ugyanis hímes tojás már tört össze a zsebemben...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr173217057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása