Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

A gyújtáselosztó felújítása

2010.11.30. 23:12 Miszter07

Előzmények: Porlasztunk tovább

Nem jutott eszembe semmi szellemesebb cím. A lényeget viszont kifejezni:)

A gyújtáselosztó összerakásától, meg kell mondanom, tartottam. Mikor szedtem szétfele, akkor az alkatrészek nem álltak össze egésszé.

Az asztalon felsorakoztatva az alkatrészeket sem jött meg túlzottan a kedvem, de azért elkezdtem egymáshoz illeszgetni az alkatrészeket, főleg a szétszereléskor készült fényképekre támaszkodva. Abba is hagytam nem sokára, amikor be kellett volna ütni a stiftet, ugyan azt, amit a szétszereléskor sem tudtam a 2. emeleten a lakásomban kiütni. Most azért inkább az bizonytalanított el, hogy éjjel 11-kor kulturált ember nem kalapál a konyhakövön, mert az ideges szomszédokat és dühös lakástulajdonost jelent. (Ne feledjük el, egy ideje nem Magyarországon lakom, és errefele a szomszéd nyugalmát még komolyan veszik.)

Néhány nap múlva, mikor véletlenül sikerült normális időben lelépnem a melóból, és még kedven is volt hozzá, nekiálltam megint. Legnagyobb meglepetésemre a stift simán bement a helyére. Még nagyobb meglepetésemre nemsokára bután néztem ki a fejemből, hogy jééé, nem maradt több alkatrész, tulajdonképp kész vagyok! Régen élveztem a szerelgetést ennyire.

Azért a megszakító hézagot még kézben beállítottam, a helyére szerelve azért sokkal nehézkesebbnek tűnik. Nem véletlen, hogy sokan dobálják le a megszakítós gyújtásokat, és szerelnek fel elektronikusokat. Ehhez a 6 hengeres XK motorhoz vagy 4-5 féle van. Hosszabb távon nekem is tervbe van egy véve, de ez a jövő zenéje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr212484816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.