Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

Megint vettem egy Jaguart

2009.05.18. 00:34 Miszter07

Előzmény: Vettem még egy Jaguart

Szóval, hiányzik a kocsi. És mivel a múltkor vásárolt modell otthon maradt, vettem egy újat ide is. Természetesen ez is kissebb a kelleténél, vagy 43x:)

Mivel szerelni nem tudok, ezért alkatrészekre vadászok. A lakatos is bíztat, hogy júni végén júli elején kezdi a kocsit, ezért dolgozok az alkatrészek beszerzésén is. Átnéztem a teljes listámat, egyeztettem még egyszer az alkatrész katalógussal, majd szűkítettem, mert túl nagy összeg jött ki. Inkább azokra koncentráltam, ami a kasztni munkához kell, meg az "apró anyagokra", mert azokból sok kell, és nem minden kapható egy helyen. Több napom ment rá az olyan "apró anyagoknak" a kigyűjtésére, mint a csőbilincsek, a vezetékrögzítők, vagy a lemezcsavarok. A másik probléma, hogy a Jaguar cikkszámokat át kell kódolni normál méretekre, mert csak azután lehet szétnézni, merre érdemes beszerezni. Van már egy táblázatom az átkódoláshoz, de az szerintem rossz a csőbilincseknél.

Az ebayon közben vadászok a ritkább alkatrészekre, vagy a jó üzletekre. Ezekből jött meg egy adag most. Vettem egy bal első indexlámpát. Érdekesen érkezett meg, mert a krómja rendben van, de nincsenek hozzá tömítések, a búra meg rozsdás csavarokkal van felrögzítve. Ez annyira nem érdekel, nekem tulajdonképpen csak a lámpatest kellett, a tömítések nem kerülnek sokba. Lassan megvan az összes világítótest, már csak ennek a párja kellene, meg a két belső reflektor díszkarikája. Jött egy könyv, "Jaguar XJ The complete companion", ebből is a 1991-es kiadás. Sajnos csak belelapozni volt időm, de úgy tűnik, megér majd egy külön bejegyzést, sok érdekesség van benne.

Vettem még egy pár belső világítást, ez új volt, a búrák sértetlenek. Sajnos ezeknek is fekete az alsó szegélye, de majd krómfestővel lefestetem. Sikerült szert tennem egy új olajszűrő házra is. Ez egy szép, eredeti fényezésű darab, minden szerelvényével. A múltkor találgattam a színét, majd lefestettem feketére, de most van egy eredeti, jó állapotban, nem kell kínlódni a festegetéssel. Csak a belseje egy kicsit rozsdás, de annak az eltüntetésében már profi vagyok:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr101127822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GentleSpecter 2011.11.04. 00:10:48

Szia!

Hol veszed ezeket a kisautókat? :)

Miszter07 2011.11.05. 12:27:46

@Biro_Peti:

Szia!

Én az ebayon veszem ezeket a modelleket. De vannak modellboltok, és autós rendezvényeken, börzéken is fel-fel bukkannak.