Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

Hogyan tovább?

2009.04.12. 19:12 Miszter07

Ennek a bejegyzésnek a megírását már vagy két hete húzom. Az előző is ennek indult, de olyan hosszú lett a vásárlásokkal foglalkozó rész, hogy végül is, az egy önálló bejegyzés lett.

Hogy miért is a cím?  Hogyan tovább? Az életem egy olyan fordulatot vett, amit nem láthattam előre, amikor az egész felújításba belefogtam. Külföldre költöztem, külföldön vállaltam munkát. Hogy miért, az nem ennek a blognak a témája. Természetesen nem az egyik napról a másikra született meg az elhatározás, már tudom egy ideje. Elutazásom előtt próbáltam a kocsi sorsát is rendbe tenni, nem akartam, hogy a munkák leálljanak, és így darabokba szedve porosodjon.

Szerencsére a szétszereléssel sikerült végeznem. Ez jó, mert ezt magam akartam csinálni. A következő két munka, a lakatolás és a fényezés. Ezeket nem kívántam magam végezni, mindkettő olyan tevékenység, amibe fiatal koromban belekóstoltam, de nem mélyedtem el. Tudom, hogy megfelelő minőségben egyiket sem tudnám megcsinálni, és ez nem az a kocsi, amelyiken kísérletezni akarnék. Van munka ezek nélkül is elég. 

Akkor a következő munka a kasztni lakatolása, meg a fényezés. Örömmel jelenthetem, találtam lakatost! Fényezőt nem akartam addig keresni, míg a lakatossal nem állapodtam meg, ennek következtében kicsúsztam az időből, a költözésem előtt nem volt érkezésem már ennek is utánajárni. Na nem baj, majd ha hazamegyek.

Lakatost már a múlt ősz óta keresek. Tárgyaltam több mesterrel is, de nem egyszerű a történet. Öreg autóval csak a megszállottak foglalkoznak. A megszállottak meg nem egyszerű emberek, tudom ezt a saját szakmámból is:) A másik probléma, hogy akihez érdemes vinni, annál hosszú a sor. Az egyik mester 4 év múlva tudott volna hozzáfogni. Sajnos ennyit nem akarok várni, még a kőolajkészletek végleges kifogyása előtt szeretném vezetni a kocsimat! Az a mester, amelyikkel végül is megállapodtam, ő is eredetileg jövő év augusztust mondott. Szerencsémre, az egyik autó csúszott, a többi bevállat meg még nem áll készen a lakatolásra, ezért az enyém előresorlódott idén nyárra. Lassan kezdhetem is rendelni a kasztnielemeket...

Ha megvan a lakatolás és a fényezés, akkor hogyan tovább? Jó kérdés. Még nem tudom. Kihozni ide az alkatrészeket, bérelni egy garázst, és itt folytatni? Otthol megbízni valakit? Majd kiderül...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr281061345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2009.04.13. 12:05:56

Tökmindegy, hogy hogyan csinálod...
A lényeg, hogy ne hagyd abba... :)