Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Kecskemét hirös város

2009.02.15. 15:42 Miszter07

 

Hirös város az aafődön Kecskemét...

Kecskemétre már régen készültem. Eredetileg Freetzhez akartam elvinni a polírozandó cuccokat, de valami mindig közbejött. Közben megismerkedtem a neten két felújítás alatt álló kecskeméti Jaguarral, illetve a tulajdonosaikkal. 88Tibi igért is egy csörlőt a motor kiemeléséhez, arra is egyre nagyobb szükségem lenne, ahogy a munkák haladnak előre. Szóval egyre több érv szólt amellett, hogy egy napot Kecskeméten kell töltenem.

Tegnap neki is indultam az M5-ös útnak. Dél körül volt a találkozó megbeszélve 88Tibi lakatosánál, hogy megnézzük a készülő kupé karosszériát. Egyrészről öröm volt látni, hogy a gondos mesterek keze között miként szültik ujjá a kocsi, másfelől borzalmas volt látni, hogy mennyir el tud korrodálni. És belegondoltam, hogy mi is lehet a festék alatt nekem, mint ahogy arra Jagelló is célozgatott néhány napja:)

Közben befutott S2-77 is, mert ő is kiváncsi volt a készülő kasztnira. A lakatosok meg rá, mert végre egy olyan emberrel találkozhattak, akitől választ kaphattak néhány olyan részletre, amit az előrehaladott korrozió és néhány kevésbé lelkiismeretes lakatos munkája gyakorlatilag felismerhetetlenné tett.

Ezután indultunk S2-77 kocsiját megnézni, ahova a lakatosok is velünk tartottak, elvégre jobb, ha saját szemükkel látják.

S2-77 igazából S2-78 mint kiderült. Régebben már láttam a motorját fényképen, még Keepitretrotol kaptam, aki a felújítását végezte. Kiváncsi is voltam, mutat-e élőben is olyan jól? Mindenkit megnyugtatok, igen, nagyon ütős az életben is. Mostanra már javában az összeállítás fázisában van, lassan készülget a beltere is. Hol vagyok én még ettől...

S2-77 sok hasznos tanácsot adott az összeszereléssel kapcsolatban, ezeknek még hasznát fogjuk látni. A tanácsok mellett kaptam tőle az elefántfülekhez gumiprofilt is, neki hibásan szállították le az S1-hez valót. Sajnos Freetz telefonált, hogy szóltak neki, hogy Valentin nap alkalmából nem akar addig dolgozni, mint ameddig tervezte, siessünk egy kicsit hozzá. Mit lehet erre tenni? Naiv az a férfi, aki azt hiszi, hogy a maga ura...

Átmentünk Freetzhez, aki természetesen Kecskemét másik végén lakik ahhoz képest, amerre mi voltunk. Háát, Kecskemét nem is olyan kicsi város:) Ide már csak 88Tibivel mentünk, egyrészt mert ő tudta az utat, másrészt titkon remélte, hogy már kész van néhány cucca, amit leadott polírozásra.

Elvittem most az összes polírozandót, a motoralkatrészek kivételével. Azokat még nem szereltem le. De a beltéri aluminium díszek/takaró panelek, a küszöbök borításai, elölről az alsó hűtőrács, valamint az összes műanyag lámpabúra most mind ott volt. Freetz leginkább a küszöböknél hümmögött, de ha már ott volt, tettünk egy próbát. A próba után 88Tibi rögtön elkezdte emlegetni, hogy akkor a jövő héten hozná ő is a küszöb borításokat, pedig Freetz szabadkozott végig, hogy szerinte ez nem is olyan jó, most csak úgy gyorsan tesztelte, de majd próbálkozik még, mert szerinte lehetne ez jobb is...

Nem volt elveszetegetett nap!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr94944583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása