Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

Miért nem írtam

2008.04.23. 14:20 Miszter07

Most nézem, hogy néhány nap híján egy hónapja nem írtam egy bejegyzést sem. Egyszerű lenne azt mondani, hogy nem volt miről, de az okok ennél egy kicsit bonyolultabbak. Megpróbálom összefoglalni.

Mindenek előtt le kell szögeznem, hogy sem a blogírást, sem a kocsi felújítását nem adtam fel!

Nézzük akkor az okokat, miért nem volt bejegyzés már egy ideje:

Legegyszerűbb magyarázat, hogy nem is csináltam semmit, nem volt miről írni. Ez részlegesen igaz, ez alatt az idő alatt a kocsit is alig láttam. Megróbálom egy kicsit azért részletezni.

1. Ez az ok egy kicsit régebbre nyúlik vissza. Ugyanis elfogytak az alkatrészeim. Egy ideje már csak olyan molyolásokat csináltam, amivel vagy állapotot mértem fel, vagy nem kellett hozzá alkatrész.

2. Alkatrészt azért nem rendeltem, mert nem igazán tudom, merre érdemes továbbmenni a felújítással. A választóvizet számomra a karosszéria képviseli. Mint beszámoltam róla mindíg gondosan, a kasztnival vannak problémák. Igazából több helyen félek hozányúlni, mert nem tudom, illetve inkább mert erősen gyanítom, mi lehet a festék alatt. 

Meg is van bennem a szándék, hogy szétdobjam csavarjaira a gépet, és teljes kasztni felújításon essen át, de ezzel még várnék egy-két évet. Szeretném úgy szétszedni, hogy működik minden. Ekkor már megjavítottam amit kellett, és mivel azért a javát saját kezűleg akarom csinálni, meg is ismertem. Ha most szétszedem darabokra, akkor igazából nem ismertem meg, az összerakás alatt kellene alkatrészekből kitotózni az egészet. Szóval nem tudom, az általam kritikusnak tekintett kasztni hiba -a két első padlólemez- mennyire súlyos gond, beleértve, hogyha javítani kell, akkor valószínűleg a küszöbökhöz is hozzá kell nyúlni.

Szóval, ha érdemesebb mégiscsak egy teljes kasztni generállal és akkor értelemszerűen egy fényezéssel kezdeni, akkor más a beszerzendők prioritása, mintha csak javítgatással megoldható a dolog.

3. A feltebb említett probléma miatt is kértem hozzáértő segítséget, sajnos azonban két elfoglalt ember idejét egyeztetni nem könnyű, már hetek óta próbálkozunk.

4. Ez az ok hátráltatott a legjobban, ugyanis sikerült megint megbetegednem, és mivel nem pihentem ki rendesen, nem is gyógyultam meg rendesen. Ennek következtében örültem, hogy luk van a s.ggemen, semmi kedven nem volt még a kocsival is vacakoli. Mondjuk erre rásegített némi kis munkahelyi elfoglaltság is. Remélem, ezen a betegség problémán azért mostmár lassan túljutok...  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr17438746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.04.23. 16:00:00

bizony. lassan járj, tovább ér(l)sz.
először vakard össze a dolgokat, aztán csináljátok meg azt a padlólemezt. inkább lassan, de alaposan.
drukkolok.
üdv!