Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • Miszter07: @JagXJ12S1: Milyen szintű a te kocsid felújítása? Küldenél egy pár képet? ( g z s a n y i @ g m a ... (2021.02.09. 23:11) Gergő blogja
  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év

Akkuproblémák

2008.03.02. 18:52 Miszter07

A héten sok minden nem történt. Továbbra is lelkesen kenegetjük a hátsó ülést a Nivea krémmel, már ráment több, mint 3 tégely a legnagyobból, és még mindig hangos szürcsöléssel issza be. Illetve már néhány helyen, ami nem volt annyira erős igénybevételnek és napsütésnek kitéve, már nem szívja be a krémet, de sajnos ezek a helyek vannak egyenlőre kissebbségben.

Az akkumulátort feltettem töltőre. Mivel többek között akkutöltőm sincs, kölcsönkértem egyet, majd miután az akkut feltöltöttnek jelezte, visszaadtam, mert a tulaja kérte, neki is kellett.

De csak tegnap volt időm berakni, és kipóbálni. Hát, a motor beindult, de az önindító nehezen tekert. Tudtam, hogy döglött az akku, de adtam neki még egy esélyt. Elmentem, megint elkértem a töltőt, feltettem újra. Ma levettem, megmértem a feszültséget rajta, majd hagytam egy órát magában állni. Ezalatt a feszültség a kapcsokon leesett 13,8V-ról 10,9V-ra. Mehetek új akkut venni. Monduk előbb-utóbb kellett volna, mert ez nem belevaló, hanem nagyobb, kilógott az akkutálcáról, nyomta szét, de gondoltam, még ezt a próbálkozós időszakomat kihúzom ezzel. Megvan a jövő heti program. Jó akkut legolcsóbban felderíteni:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr63362323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilson 2008.03.02. 21:49:09

Kiváló ez a blog, gratulálok! Én magam teljesen laikus vagyok az autószerelés témában, de nagyon tetszenek a Jaguarok, és az általad megvásárolt kocsit is sokszor nézegettem sóvárogva a neten.

Írj sokat minél többször! Drukkolok neked és kitartást, jó munkát kívánok!!!

Grüetzzi 2008.03.03. 17:06:44

Akkumulátor kérdésben javaslom az alant megjelölt céget. Ennek három oka is van.

- Annak idején és sokat jártam utána a régebbi gyártásu Ducatimba való akkumulátorért. Nagyon segítőkészek voltak, olyannyira, hogy megengedték a motorral beálljak a raktár polcai közé és vagy egy tucat aksit belepróbáltunk a vasba.

- A címet motoros futár ismerősöktől kaptam, akik a legárérzékenyebb rétege a felhasználóknak.

- Elég jelentős ratárkészlet van ott helyben, nem kell rendelgetni. És meg tudod nézni egyből a delikvenst magadnak.

Amúgy a zselés akksit ajánlanám új beszerzésnek, bár ezeknek a szabványmérete eltérő a savasakétól (nekem ezzel volt gondom).

www.akkumulator.net/index.htm

Miszter07 2008.03.03. 19:45:32

Kössz a bíztatást Wilson! A kocsival való foglalkozást szórakozásnak/kikapcsolódásnak, és nem munkának tekintem. Ezért (is) vettem:)

Wilson 2008.03.03. 22:00:44

OK, akkor jó szórakozást kívánok inkább. De írj minél többet!:))))))
süti beállítások módosítása