Jaguar felújítás

Egy 1971-es gyártású Jaguar XJ6 felújítása.

Új hozzászólások

  • zsoci: Követtük ne izgulj! (2017.12.24. 23:56) Na akkor keltsük életre a blogot!
  • Zozó Balanyi: Tisztelt jaguar szerető barátaim! A tanácsotokrs lenne szükségrm szeretnék venni egy s txpe 4.2 v... (2017.05.02. 20:33) Magyar Jaguar Club
  • Miszter07: @XJ/S': Ez a gratuláció már inkább Gergőéket illeti! Köszönöm az ő nevükben is! (2017.04.25. 00:45) Vége megint keréken!
  • pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: igen, meg is lepődtem, hogy kérdező milyen durván belecsapott a lecsóba, és kertelés nélkül megkér... (2015.01.13. 23:27) Az elmúlt egy év
  • Miszter07: Köszönöm. A kitartással kapcsolatban időnként én is csodálkozok magamon, mert egyébként nem vagyok... (2014.04.26. 00:14) Futó---művek VIII

A bürokrácia malmai

2007.12.02. 21:24 Miszter07

Tegnap jött levél az Okmányirodától. Én kis naiv, azt hittem, megjött a származás igazolás, amire a kérelmet már egy jó ideje leadtam. Ehelyett kérik, hogy nyilatkozzak, melyik országban volt üzemben a jármű 1992. január 9. napjától. Ezt a dátumot az eredeti német forgalmi engedélyben (Farhzeugbrief) megtaláltam, de eddig én azt hittem, ez az utolsó műszaki vizsga dátuma.

A további nyomozásban a hiányos német nyelvtudásom megakadályoz, úgy hogy holnap segítséget kérek valakitől. Szerencsére a baráti körben többen is beszélik a németet, remélem, nem lessz probléma megfejteni, mit is jelent ez a dátum. Egyébként a kocsi tudtommal csak Németországban volt forgalomba, onnan vette meg aztán az, akitől én megvettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jaguar-restoration.blog.hu/api/trackback/id/tr26250093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.